Scrummie snapt niks van buitenspelers.quote:
Snap ik ook niet zo goed, na LASK was het sowieso wel klaar geweest in de volgende ronde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zag hij de kans echt zo groot in dat PSV door die voorrondes zou komen? Aangezien hij er twee weken terug nog heen wilde.
Maar nu is de vraag, is Heerenveen zo goed of is Heracles zo slecht.quote:
Wtf.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Scrummie snapt niks van buitenspelers.
Hij riep ooit ook op om Elia buiten de basis te houden en bijv El Hankouri een kans te geven.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Scrummie snapt niks van buitenspelers.
Hij riep ooit ook op om Elia buiten de basis te houden en bijv El Hankouri een kans te geven.
Het is niet zo gek dat men jou vergist met Elan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:38 schreef Scrummie2.0 het volgende:
@:aTypisch is weer eens in de war met Elan (denk ik, die was wel fan van El Hankouri namelijk).
GODVERDOMMEquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat Scrummie El Hankouri graag had zien komen overigens. Dat vind ik nou typisch middelmaat.
Een wisselspeler inmiddels van FC Groningen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:39 schreef GGMM het volgende:
Wel apart dat Scrummie El Hankouri graag had zien komen overigens. Dat vind ik nou typisch middelmaat.
Ik zou eerder een discussie kunnen voeren met Typisch als op het op voetbal aankomt, dan met jou.quote:
moet jij wetenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik zou eerder een discussie kunnen voeren met Typisch als op het op voetbal aankomt, dan met jou.
Anders kon Bruijn 8 bierglazen koppen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel handig dat alle scheidsrechters de regels strict naleven...
niet mijn probleemquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:41 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Anders kon Bruijn 8 bierglazen koppen.
Fryslan boppe.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:43 schreef MC-Morgan het volgende:
Heerenveen koestert de koppositie in de Eredivisie.
Je mag er vanuit gaan dat, na de gele kaart voor Bazoer gisteren, dat elke speler die bij de scheids om een kaart vraagt zelf op de bon wordt geslingerd.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:40 schreef Themeparktommy het volgende:
Wel handig dat alle scheidsrechters de regels strikt naleven...
Dat appelleren voor buitenspel mag ook geel krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:45 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je mag er vanuit gaan dat, na de gele kaart voor Bazoer gisteren, dat elke speler die bij de scheids om een kaart vraagt zelf op de bon wordt geslingerd.
Ben benieuwd...
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:49 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat appelleren voor buitenspel mag ook geel krijgen.
Eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.
Burgergod.twitter:Feyenoord twitterde op zondag 04-08-2019 om 13:51:50Eerste basisplaats in de @eredivisie: ⭐️ Wouter Burger #️⃣ 35 #feyspa https://t.co/Sr1qcXmXzD reageer retweet
Johquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dat is meer een reflex en vind ik veel minder vervelend dan dat gezeik om een kaart.
duidelijker kan niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:rubensosa @:tompsv18 @:calimero31 @:dj_day-v
MAKKELIEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Trouwens, wordt jequote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Duidelijk buitenspel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
top, dank je.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@yats niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.
Begin jij nu ook al.quote:
Je ziet toch welke mensen ik mention?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Iedereen met een beetje verstand zag dit gisteren al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |