Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook zomaar 2e worden als ze nog wat verdedigers halen. Zooitje bij PSV.
Niemand lacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm is mij al voor.
[..]
Dat lijkt mij niet.
Dus niet naar psv.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Wtf. Berghuis tekent tot 2022 bij bij Feyenoord.
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.quote:
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?
PSV ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.
Dan koop je toch een wasmachine.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer.
mad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1157973421780799488
Wel beetje een treurig filmpje
Ah, dat kwam er vooral op neer bij Lozano. Zelfs het Eretribune-publiek lachte hem uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.
Van Bommel doet mij erg denken aan De Boer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
Was jij geen voorstander van het verkopen van Berghuis?quote:
Moet je maar eens opletten. Zegt ie echt in ieder interview. Al sinds z'n aanstelling.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah, dat kwam er vooral op neer bij Lozano. Zelfs het Eretribune-publiek lachte hem uit.
Nee, niet echt. Ik was alleen ook niet 1 van de mensen die zelfmoord zou plegen als het wel zou gebeuren.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Was jij geen voorstander van het verkopen van Berghuis?
Volgende week pik ik nog een wedstrijdje PSV mee, daarna houd ik het ook wel voor gezien.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:35 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet je maar eens opletten. Zegt ie echt in ieder interview. Al sinds z'n aanstelling.
Ja, vooral omdat hij alleen blijft omdat PSV geen cl heeft gehaald. Anders zat Stevie in de trein naar Eindhoven.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1157973421780799488
Wel beetje een treurig filmpje
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:35 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Nee, niet echt. Ik was alleen ook niet 1 van de mensen die zelfmoord zou plegen als het wel zou gebeuren.
quote:Op zondag 23 juni 2019 13:34 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Hopelijk gaat berghuis weg en neemt ie typisch mee.
quote:Op zondag 23 juni 2019 12:19 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Altijd leuk, die discussies over Berghuis.
Ja, prima statistieken, en in principe je beste speler. Maar god wat kan ie dramatische wedstrijden spelen.
Zag hij de kans echt zo groot in dat PSV door die voorrondes zou komen? Aangezien hij er twee weken terug nog heen wilde.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat hij alleen blijft omdat PSV geen cl heeft gehaald. Anders zat Stevie in de trein naar Eindhoven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |