Op naar het PSV topic.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Wtf. Berghuis tekent tot 2022 bij bij Feyenoord.
Waar heb je dat voorspeld?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders gaan ze die 60 goals niet halen.
Die krijgt flink wat salarisverhoging dan.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
die had ik ook niet zien aankomenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
toch geld zat daarquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die krijgt flink wat salarisverhoging dan.
maar hij is al 27. Over een of twee jaar is 'ie dan ook weer minder waard dan nu.quote:
Ach ze krijgen toch zo geld van die rijke Amerikanen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:22 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
maar hij is al 27. Over een of twee jaar is 'ie dan ook weer minder waard dan nu.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Pleister op de wond.quote:
Enorm zuur. Ik gris iedere ochtend bij het maken van mijn ontbijt even naar een azijnfles.quote:
Naar Feyenoord?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt ook nog om je plezier he. Niet alleen om de ranglijst.
@GGMM is mij al voor.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je kijkt ook nog om je plezier he. Niet alleen om de ranglijst.
Dat lijkt mij niet. Hoeveel van de opstelling van Feyenoord zou je bij PSV willen zien?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook zomaar 2e worden als ze nog wat verdedigers halen. Zooitje bij PSV.
Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Feyenoord kan ook zomaar 2e worden als ze nog wat verdedigers halen. Zooitje bij PSV.
Niemand lacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
@:ggmm is mij al voor.
[..]
Dat lijkt mij niet.
Dus niet naar psv.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.quote:
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Als de verdediging van PSV ingespeeld raakt, wil ik het nog zien. Maar het onvermogen van PSV om via het middenveld te voetballen, zo gênant.
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Zonder CL is dat veel onaantrekkelijker.
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Stukgegaan om die interviews. Waarom hebben ze gezamenlijk besloten om te vertellen dat ze veel kansen hebben gecreëerd en controle hadden?
PSV ook niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Heb je gelijk in, had ik nog even niet aan gedacht.
Dan koop je toch een wasmachine.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer.
mad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:34 schreef tompsv18 het volgende:
https://twitter.com/Feyenoord/status/1157973421780799488
Wel beetje een treurig filmpje
Ah, dat kwam er vooral op neer bij Lozano. Zelfs het Eretribune-publiek lachte hem uit.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Interviews kijk ik eigenlijk zelden meer. Van Bommel zegt altijd als er wordt gevraagd waarom een bepaalde speler speelt, 'omdat ik denk dat ik daarmee meer kans maak om te winnen'. Echt zijn standaardtekst, nooit enige uitleg.
Van Bommel doet mij erg denken aan De Boer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Rosario wordt als heilig gezien door Van Bommel. Staat er al sinds de 1e wedstrijd van Van Bommel in en wordt ook vrijwel nooit gewisseld. Onbegrijpelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |