En wat heb je daaraan?quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan heb je weer wel gratis F1 en CL op Ziggo Sport
Was op een hotelkamer in New York. Half in de middag lekker languit op bed met de iPad. Mijn vriendin keek zelfs mee. Maar dat was omdat ze het heenduel ook een beetje mee had zitten kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat moet klote zijn geweest om die met een crappy stream te kijken
picsquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
Tijd om mijn flammkuchen af te maken
watquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
die bak je in 3 minutenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Tagliano het volgende:
Het is rust
Je moet zeker blijven praten in het veld, maar je mag ook wel weten waar je tegenstander is.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vermoed trouwens dat Rossmann gewoon terecht boos was over dat hij niet gecoacht werd.
F1 is geen sportquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:02 schreef Themeparktommy het volgende:
[ afbeelding ]
Maar dan heb je weer wel gratis F1 en CL op Ziggo Sport
Ik ook aangezien ik geen foxy heb wel maar wel ziggyquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Adames het volgende:
[..]
ik sla feyenoord graag over voor hongarije vanmiddag
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Wat is dit accountquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op zondag 04-08-2019 om 12:44:02Een schande dat de Zwaan in ronde 1 van PC22 met 6-5 van de erg irritante klootzak Dolan heeft verloren. De Zwaan mag met zijn talent nooit verliezen van Dolan. Ik hoop dat de vuile klootzak Dolan snel zijn armen breekt waardoor hij dit jaar niet meer kan darten #rtl7darts reageer retweet
Nee hij mist duidelijk Stuurboordquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zie dat Bakboord meedoet bij Heracles.
Is het wat?
Goede spelers wel, maar we hebben het hier over Heracles Heracles.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Fargo het volgende:
[..]
Je moet zeker blijven praten in het veld, maar je mag ook wel weten waar je tegenstander is.
het blijft een mooi figuurquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:05 schreef Zipportal het volgende:
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:04 schreef Adames het volgende:
[..]
ik neem aan dat hij wel weet wat een flammkuchen is
Bakken wel jaquote:
oh deeg vind ik wel erg lastig van die dingenquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:11 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Bakken wel ja
Deeg maken lukt mij nog niet in 3 minuten
je ziet zelf niet zo boeiend uitquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]![]()
Zo boeiend ziet het er ook niet uit.
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwachtquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
oh deeg vind ik wel erg lastig van die dingen
pizzadeeg maak ik wel regelmatig, maar zo dun als flammkuchen vind ik lastig.
zeker als je bij de kaufland gewoon perfect flammkuchendeeg hebt liggen
succes danquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwacht
Africa Cupje gehad. En zou me niet verbazen als het tactisch is.quote:
Ah, ja dat was ik vergeten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Africa Cupje gehad. En zou me niet verbazen als het tactisch is.
Dit stond ook op het geboortekaartje van euh..quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het is ook meer een probeersel dan dat ik er nou zo heel veel van verwacht
Neem aan dat hij tegen VVV wel speelt.quote:
Anders gaan ze die 60 goals niet halen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Neem aan dat hij tegen VVV wel speelt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |