Klopt, maar dat hebben ze weer teruggedraaidquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, dat valt mee dan. Ik dacht ergens gelezen te hebben dat ze dit vast wilden gaan doen.
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:52 schreef maxi-mus het volgende:
0-3@:lordvoldermort neem je rotzooi mee.
Vodafone abonnementje erbij, huppakeequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die kijkt al een paar jaar geen Heracles meer.
Moet hij weten.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Liever Ziggo Sport gratis dan FOX Sports 1 gratis. Iedereen die anders beweert, heeft een hersenafwijking.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar goed dan krijg je met een chille deal weer alle Ziggo Sport zenders.
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik maak een broodje met filet american.
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef tompsv18 het volgende:
Tja had die lul maar gewoon Mauro op moeten stellen
Met Ziggogod kan je volgens mij zelfs overal in de EU gewoon Ziggo go aanslingeren, niks mis meequote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Fargo het volgende:
Hoe dan ook zijn het prijzen waardoor mensen die aanklooien met streams (tenzij in het buitenland op vakantie) niet meer serieus te nemen zijn.
Uiteindelijk gaat @haags_kwartiertje gewoon weer kijken.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:54 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Net als de Haags_Kwartiertje kijkt geen ADO meer act.
Wat een vermoeiende act.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Uiteindelijk gaat @:haags_kwartiertje gewoon weer kijken.
Doremifasolquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Deze act op deze act en zo klim ik naar boven.
~Ome Haags
Inderdaad daarom beter helemaal Niet kijken danquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:55 schreef Fargo het volgende:
Hoe dan ook zijn het prijzen waardoor mensen die aanklooien met streams (tenzij in het buitenland op vakantie) niet meer serieus te nemen zijn.
JEETJEDquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef Zipportal het volgende:
Deze act op deze act en zo klim ik naar boven.
~Ome Haags
snap ikquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zal wel provider verschillen dan
Ik blij
KPN ook wel denk ik. Maar inderdaad binnen de EU. Verblijf zelf ook wel eens buiten de EU en dan is het toch een stream zoeken. Laatste keer dat ik moest streamen was de halve finale EL tussen Lyon en Ajax (return duel).quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Met Ziggogod kan je volgens mij zelfs overal in de EU gewoon Ziggo go aanslingeren, niks mis mee
Beter kies je een andere provider.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
snap ik
7,50 is wat anders. maar 18 euro vind ik toch aan de hoge kant
vorig jaar was ik de helft van de weekenden weg, dan zit je aan 9 euro per wedstrijd om een ajax - excelsior of willem 2 - ajax te kijken
Pics.quote:
Dat moet klote zijn geweest om die met een crappy stream te kijkenquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef Fargo het volgende:
[..]
KPN ook wel denk ik. Maar inderdaad binnen de EU. Verblijf zelf ook wel eens buiten de EU en dan is het toch een stream zoeken. Laatste keer dat ik moest streamen was de halve finale EL tussen Lyon en Ajax (return duel).
Ze moeten ergens nog wat tv-gelden van krijgen.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:58 schreef Adames het volgende:
[..]
snap ik
7,50 is wat anders. maar 18 euro vind ik toch aan de hoge kant
vorig jaar was ik de helft van de weekenden weg, dan zit je aan 9 euro per wedstrijd om een ajax - excelsior of willem 2 - ajax te kijken
Ja, maar 11 euro verschil tussen 2 providers is wel debiel.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze moeten ergens nog wat tv-gelden van krijgen.
Ja eens.quote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, maar 11 euro verschil tussen 2 providers is wel debiel.
KPN heeft dat 1 of 2 jaar geleden vrij hoog gespeeld met FOX, Ziggo zal ergens ook wel weer eens een keer moeten gaan onderhandelen me dunktquote:Op zondag 4 augustus 2019 13:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja eens.
Al zal daar vast een reden voor zijn.
ach met ziggo heb je ziggo sport erbij en daardoor is vodafone ook aantrekkelijker geworden (extra korting, dubbele data)quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beter kies je een andere provider.
[..]
Pics.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |