Er schijnt een leuk topic te zijn waar dit besproken wordt.quote:
Dat maakt het niet heel veel minder debiel vind ik eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sadilek schuift neem ik aan door.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt het niet heel veel minder debiel vind ik eigenlijk
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht nemen wij niet meer serieus.
Badder, hoe zou het met hem zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien Badder, die heb ik al een tijdje niet gezien.
Dan zou jij dus gelijk hebben.
Van de Seychellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Van Bommel Wellicht de nieuwe bondscoach?
Zonder El Khayati?quote:
Dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder, hoe zou het met hem zijn?
Badder, met zijn rare fratsen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder, hoe zou het met hem zijn?
Caps lock gebruikt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
NEMEN JULLIE MAAR UTREG MAAR NIET MEER SERIEUS SUKKELS! WIJ GAAN DAAROM JUIST WINNEN! MORGEN MET ADO DEN HAAG BEGINNEN! HAHAHAHAH
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
NEMEN JULLIE MAAR UTREG MAAR NIET MEER SERIEUS SUKKELS! WIJ GAAN DAAROM JUIST WINNEN! MORGEN MET ADO DEN HAAG BEGINNEN! HAHAHAHAH
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Badder, met zijn rare fratsen!
Ja, ik fantaseer daar wel eens over hoe het nu met hem zou zijn.
Vanuatu.quote:
Badder had moeite met een zogenaamd kliekje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.
hahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Badder had moeite met een zogenaamd kliekje.
OKE PAUL, DANK JE.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
Necid gaat er drie maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.
Mooie tijden
Hhahahahahahahahahahahahahahahahaha wat een god was het ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.
Mooie tijden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Necid gaat er drie maken.ben je voor ado?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
wie zit er maandagquote:
Zo effe dit godenfilmpje kijkenquote:
Na de 2-1.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:34 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zo effe dit godenfilmpje kijken
Weet ik niet, maar Ellie Lust en Rik van Westelaken worden met de grond gelijk gemaakt.quote:
Kieft zit er maandag @El-Stinhoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Ellie Lust en Rik van Westelaken worden met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, vooral tegen Utrecht, na die wanprestatie. Ik ben voor Ajax.
Wim Kieftquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef Coco. het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar Ellie Lust en Rik van Westelaken worden met de grond gelijk gemaakt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:35 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee, vooral tegen Utrecht, na die wanprestatie. Ik ben voor Ajax.
Die vind ik altijd wel leuk.quote:
Ik word daar echt moe vanquote:
Klopt, ik ben dan ook onderweg naar jouw moeder.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:37 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Je kan maar beter je puntverlies wegspelen @:Coco.
ZO DAN!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook onderweg naar jouw moeder.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
Klopt, ik ben dan ook onderweg naar jouw moeder.
Gebruik je ook coke?quote:
verdedig je haar puur omdat ze utrecht tv presenteerde?quote:
Nee is te duur. Alleen heroine.quote:
Tijd dat Fresiagodin dat gaat doen inderdaad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat ze Aletha nog niet hebben vervangen nadat ze heel vorig jaar al ongemakkelijk was bij die Eretribune.
Dubbele crewbash hier hequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het gevecht tussen twee matige users?
ONZ / Het Zipportal topicquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Dubbele crewbash hier he
OP NAAR HET ZIPPORTAL-TOPIC
Die doet al zondagochtendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tijd dat Fresiagodin dat gaat doen inderdaad.
Natafeledquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Fresia zien we morgen om 10:00 toch?
Allemaal kijken!
Volgens mij is ze alleen de 'host' bij de wedstrijd van 12:15?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal kijken!
Hebben ze daar ook weer die kok?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:40 schreef Tagliano het volgende:
Allemaal kijken!
Dat is maandag pasquote:
https://www.foxsports.nl/(...)demorgen-eredivisie/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgens mij is ze alleen de 'host' bij de wedstrijd van 12:15?
Geen idee ouwe reusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook weer die kok?
Stel je voor dat die aids gewoon rechtstreeks de CL in gaat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groningen of Heracles kampioen? AZ en Utrecht wordt het ook niet.
Klopt ze zwerft rond het stadion.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee ze is de nieuwe Kees Jansmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het gevecht tussen twee matige users?
Neeeeeeeeeeee ze is de nieuwe Kees Jansma op zondagochtendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt ze zwerft rond het stadion.
Ik kan bevestigen dat daar inderdaad niet zoveel voor nodig isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er laat altijd wel iemand een wind.
Mede vanwege dit soort wijsheden ben ik FA geworden.
Vandaar dat @onlogisch nog geen FA is dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er laat altijd wel iemand een wind.
Mede vanwege dit soort wijsheden ben ik FA geworden.
bas nijhuis en bryan linssenquote:
I see what you did there.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Arts-assistent het volgende:
Je zal me zelden betrappen op een post zonder een typefout of domme stelling.
Nijhuis is mediageil.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In ieder geval Nijhuis en Linssen
quote:
Dat sla ik over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In ieder geval Nijhuis en Linssen
Van Basten selecteerde ooit Nicky Hofs omdat hij die beter vond dan Seedorf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
Van Basten haalde ooit Wielaert naar Ajax als de leider van het elftal.
Daarom kan ik dit niet zo serieus nemen.
https://www.foxsports.nl/(...)n-eredivisie-3092642quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)demorgen-eredivisie/
Ik weet niet of ik met deze spanning wel kan levenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)n-eredivisie-3092642
De ideale voetbalzondag begint ook dit seizoen om 10.00 uur op FOX Sports. Presentator Milan van Dongen kijkt samen met Hans Kraay Jr. en de hoofdrolspelers uit de voetbalwereld tot 12.00 uur terug op de wedstrijden van vrijdag en zaterdag - en vooral ook vooruit naar de duels van zondag. Fresia Cousiño Arias doet in Goedemorgen Eredivisie verslag vanuit het stadion van de wedstrijd die om 12.15 uur begint.
FOX komt met conflicterende informatie
FOX is behoorlijk aan het klungelen. Eerst FOX 1 gratis maken omdat ze één of andere gare deal sluiten en dan alle topwedstrijden geforceerd naar kanaal 2 verplaatsenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:44 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
https://www.foxsports.nl/(...)n-eredivisie-3092642
De ideale voetbalzondag begint ook dit seizoen om 10.00 uur op FOX Sports. Presentator Milan van Dongen kijkt samen met Hans Kraay Jr. en de hoofdrolspelers uit de voetbalwereld tot 12.00 uur terug op de wedstrijden van vrijdag en zaterdag - en vooral ook vooruit naar de duels van zondag. Fresia Cousiño Arias doet in Goedemorgen Eredivisie verslag vanuit het stadion van de wedstrijd die om 12.15 uur begint.
FOX komt met conflicterende informatie
Van Ajax? Prima aankoop wel, soms even wat te gemakkelijk vanavondquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Martinez was niet al te best he
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Van Basten selecteerde ooit Nicky Hofs omdat hij die beter vond dan Seedorf.
Lees dat eens goed.
dribbelde soms opvallend lang door, maar zo slecht vond ik hem niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Martinez was niet al te best he
Grossierde in fouten vandaag. Moet echt wel beter.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Van Ajax? Prima aankoop wel, soms even wat te gemakkelijk vanavond
Fresia is een kijkerstrekker, zo maken ze ons lekker. Maar om nou voor 5 minuten Fresia eerst 2 uur naar Milan van Dongen te kijken...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik met deze spanning wel kan leven
Ze zetten haar wel vrij prominent neer in die spotjes
Dan zie je meer dan ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:43 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
I see what you did there.
Tadic staat snel weer in de spits.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
Dolberg vond ik het meest gênant. Die heeft al kans na kans gehad en zakt zo hard door het ijs.
Komt wel goed joh, die rust aan de bal en in de duels ben ik wel fan vanquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Grossierde in fouten vandaag. Moet echt wel beter.
SS Doomtrooperquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Zo. En nu ga ik één of andere simpele popcornfilm kijken.
Suggesties zijn welkom.
VBL act gaat nog verder in het NOS topic.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Detective Pikachuquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Die was in de openingsfase wel heel matigquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef El-Stinho het volgende:
Blind blijft wel ongehoord goed. Als je hem nu ziet voetballen op het middenveld, sensueel.
Ik hoorde het nu een paar keer vanavond en het is telkens exact hetzelfde geluidquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al te horen, maar ik denk zo kansloos zullen ze toch niet zijn
Bedankt, ik maakte me al zorgenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt “gewoon” kampioen hoor. Zat vandaag even tegen in de afronding.
Als Feyenoord morgen niet wint moeten zie die club opdoeken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
Zal je zien dat Utrecht en Feyenoord morgen winnen
Klopt, daarom is iedereen die in een soort van paniek schiet keihard af.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax wordt “gewoon” kampioen hoor. Zat vandaag even tegen in de afronding.
Ja.. en dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:51 schreef Paul het volgende:
Zal je zien dat Utrecht en Feyenoord morgen winnen
willekeurige Fast & Furious, Die Hard (behalve de laatste) of Transformers-filmquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef GGMM het volgende:
Suggesties zijn welkom.
Bedankt Tomquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:53 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
willekeurige Fast & Furious, Die Hard (behalve de laatste) of Transformers-film
Uitzetten maar!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt Tom![]()
Helaas valt je suggestie net buiten de tijd.
Maar wat is het geworden?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezien. Prima filmpje
Alita Battle Angelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezien. Prima filmpje
Hunterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic staat snel weer in de spits.
Ik gok dat hij hem zo bedoeldequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:58 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Je zal me zelden betrappen op een post met een typefout of domme stelling.
ja wat wil je danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Nog eens het interview van Rosario bekeken; Rosario: "Heel onnodig. Je hebt de wedstrijd onder controle. Ze schieten volgens mij een keer op doel, dus ja hij mag daar niet vrij schieten. We hebben iets te weinig grote kansen gecreëerd maar wel genoeg en zoals ik zei die eerste goal mag niet vallen. Ze creëren zelf niks ".
WTF
ik was ook tevreden over het spel van psvquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Bommel is tevreden over het spel.
dit is genantquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Van Bommel wordt uitgelachen door de studio.
AZ.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie staat er bovenaan zondag om 22:00?
VVVquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie staat er bovenaan zondag om 22:00?
Van Bommel is zo cliché in al zijn amateurpsychologie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Bommel is tevreden over het spel.
Hadden die twee niet lange tijd ruzie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Basten die Bommeltje kapot maakt
Heel lang.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die twee niet lange tijd ruzie?
Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Basten die hem kritiek geeft en Van Bommel die een comeback maakt dat Marco er helemaal niks van gebakken heeft als trainerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was ik vergeten. Dat wordt vast nog genot dit seizoen.
Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.
Engelaar was een parodie op een voetballer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.
Manichequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.
Engelaar Superstarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Van Basten trainer was wilde Cruijff ook de hele opleiding omgooien, maar Van Basten wilde niet dat er allemaal mensen ontslagen zouden worden dus kwam er een conflict.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?
Eigenlijk al toen Cruijff trainer van hem was volgens mij . Tijdens die Europacup 2 finale iets in de trant geroepen naar Van Basten dat die de beker voor hem moest winnen want anders vermoorde die hem lol. En toen Van Basten bij Ajax zat als trainer negeerde die Cruijff om de redenen hierbovenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Toen ging Gerald Sibon nog meequote:
Genot .quote:
Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de teringquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Toen Van Basten trainer was wilde Cruijff ook de hele opleiding omgooien, maar Van Basten wilde niet dat er allemaal mensen ontslagen zouden worden dus kwam er een conflict.
Al wilde Cruijff toen later wel Van Basten er neerzetten als directeur.
Linkje?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de tering
JonkGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik las toevallig vandaag een stuk over Volendam. Die gooien dat gigantisch om zeg daar de tering
Wonnen, alhoewel voorbereiding, wel van Heracles en Heerenveen zag ikquote:
Ik heb een fiets.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Van harte
En dat zie ik nu pas. GGMM Admin, jij ook gefeliciteerd.
Heb je nu ook een nieuwe leaseauto gekregen, of het afdankertje van @:Yvonne ?
Gaypride he. Dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:21 schreef Immerdebestebob het volgende:
Toch wel beetje tam dit topic. De Egeïsche tijden zijn wel voorbij.
Ik heb Ten Hag niet zo heel gepikeerd gezien, dat was bij Fox tenminstequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef Mykonos het volgende:
Valt me net bij het kijken van de samenvattingen wel weer op hoe ontzettend gepikeerd Ten Hag en Van Bommel reageren op hele normale interviewvragen. Doe ff een beetje normaal zeg
Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.htmlquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb Ten Hag niet zo heel gepikeerd gezien, dat was bij Fox tenminste
Oh ja dat is wel een stuk gepikeerderquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.html
Hij zegt niets raars. Als Ajax zijnde heb je met internationals te maken waarvan veel er dit keer een toernooi hadden, die krijg je pas later terug en dan heb je eigenlijk geen oefenwedstrijd gespeeld met z'n allen. Dus ja, dan moet je dat passen en meten pas in de competitie doen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:41 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Bij de NOS wel een beetje. Ook wel zuigvragen, maar goed. Zie https://nos.nl/artikel/22(...)rbereiding-voor.html
Als... zijndequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:52 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Hij zegt niets raars. Als Ajax zijnde heb je met internationals te maken waarvan veel er dit keer een toernooi hadden, die krijg je pas later terug en dan heb je eigenlijk geen oefenwedstrijd gespeeld met z'n allen. Dus ja, dan moet je dat passen en meten pas in de competitie doen.
quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:
Leuk joh die VAR. Het begint nu in de eerste wedstrijd al met dat geblunder. Als die tweede goal geen buitenspel was weet ik het ook niet meer
Maargoed, verder prima gespeeld. Ajax creëerde vrijwel niets aan echte kansen en schoot vooral van afstand. Wat dat betreft gaan we vooruit tov vorig jaar. Op naar Tilburg!
Ben je erbij volgende week?quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:
Leuk joh die VAR. Het begint nu in de eerste wedstrijd al met dat geblunder. Als die tweede goal geen buitenspel was weet ik het ook niet meer
Maargoed, verder prima gespeeld. Ajax creëerde vrijwel niets aan echte kansen en schoot vooral van afstand. Wat dat betreft gaan we vooruit tov vorig jaar. Op naar Tilburg!
Dit viel me ook al opquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:27 schreef Mykonos het volgende:
Valt me net bij het kijken van de samenvattingen wel weer op hoe ontzettend gepikeerd Ten Hag en Van Bommel reageren op hele normale interviewvragen. Doe ff een beetje normaal zeg
Ondanks die debiele vervoersregeling (minimaal 3 man in de auto moeten hebben of met de bus vanuit Arnhem komen, altijd leuk als je uit Den Haag ipv uit Arnhem komt) waarschijnlijk wel. Jij ook neem ik aan?quote:
Ja. Statistieken liegen niet.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:
Jullie vonden Ajax serieus veel beter en de een na de andere uitgespeelde kans creëren? Weten jullie zeker dat je niet de herhaling van vorig jaar gekeken hebt?
https://www.instagram.com/p/B0tlUGFJxf_/quote:Op zondag 4 augustus 2019 01:07 schreef yats het volgende:
Ja, jammer. Zou gewoon vrij vervoer moeten zijn. Dan had je vooraf en naderhand nog de kroeg in kunnen gaan in Tilburg.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ondanks die debiele vervoersregeling (minimaal 3 man in de auto moeten hebben of met de bus vanuit Arnhem komen, altijd leuk als je uit Den Haag ipv uit Arnhem komt) waarschijnlijk wel. Jij ook neem ik aan?
Dat vond iedereen die niet voor Vitesse is inderdaad.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:
Jullie vonden Ajax serieus veel beter en de een na de andere uitgespeelde kans creëren? Weten jullie zeker dat je niet de herhaling van vorig jaar gekeken hebt?
Vorig jaar creëerde Ajax (veel) minder kansen maar vloog zowat elke kans erin. Die 0-4 wedstrijd was meer in balans dan deze 2-2.quote:Op zondag 4 augustus 2019 09:03 schreef yats het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Zipportal het volgende:
The Battle tussen @:haags_kwartiertje & @:paul
[ afbeelding ]
Ga toch niet kijken, maar wens Paul het beste.quote:Op zondag 4 augustus 2019 11:27 schreef Zipportal het volgende:
The Battle tussen @:haags_kwartiertje & @:paul
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat fantastisch.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
Tevens is dit mijn 100.000e post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale dank natuurlijk aan de mensen van de VBL SC.
Onlo, Haags
, Smoof, Don, JeeCee, LR, Scrum, Saind, Tarado, C_A, Napo, Rens, DP, Knut, Inso
, GGMM, Lenny, L_L, Tukker
Drizzt, Scrup, Elan, Maxi, Kapi, Stijn, Coco, Caland.
En ja ik ben vast mensen vergeten.
Eens, maar wij krijgen helaas maar zelden vrij vervoer (dit jaar waarschijnlijk alleen Sparta, Emmen en Feyenoord). Sowieso slaan al die beperkingen nergens op. Andersom hebben jullie wel vrij vervoer toch?quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, jammer. Zou gewoon vrij vervoer moeten zijn. Dan had je vooraf en naderhand nog de kroeg in kunnen gaan in Tilburg.
En ja, ik sta in het vak naast je
Leuk, heb je dat andere beeld toevallig ook waarin Tadic net wel met zijn voet buitenspel staat terwijl de bal nog bij zijn teamgenoot was? Het is maar net wanneer je het beeld stil zet...quote:Op zondag 4 augustus 2019 10:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
https://www.instagram.com/p/B0tlUGFJxf_/
dat zet je stil op het moment dat de pass gegeven wordt en dat is dit moment dusquote:Op zondag 4 augustus 2019 11:51 schreef yats het volgende:
[..]
Leuk, heb je dat andere beeld toevallig ook waarin Tadic net wel met zijn voet buitenspel staat terwijl de bal nog bij zijn teamgenoot was? Het is maar net wanneer je het beeld stil zet...
Leo was echt heel ongemakkelijk bij 'voetbalpraat'.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:04 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig geen Driessen bij Feyenoord.
Leo is Leo.quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Leo was echt heel ongemakkelijk bij 'voetbalpraat'.
De supporters van Heracles zijn wat mad om de nieuwe naam van het stadionquote:Op zondag 4 augustus 2019 12:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zit er een dierentuin achter het stadion ofzo?
Hadden ze warme gevoelens bij de naam 'Polman Stadion'?quote:Op zondag 4 augustus 2019 12:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
De supporters van Heracles zijn wat mad om de nieuwe naam van het stadion
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |