twitter:matthijswolff twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:03:52Var zag het goed. Fox zette beeld te laat stil. #vitaja reageer retweet
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:03 schreef Gutanoth het volgende:
Ajax geholpen door de arbitrage, groen gras, ronde bal en meer van dat soort pleonasmes
Klopt. Je chocoladebeen telt niet meer meequote:
Ssst onze vrienden uit Rotterdam en Eindhoven willen dit niet weten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
twitter:matthijswolff twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:03:52Var zag het goed. Fox zette beeld te laat stil. #vitaja reageer retweet
twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:01:5575' Een kwartier voor tijd komt Ajax op 2-2 via een fraaie goal van aanvoerder Tadic. Op randje buitenspel, maar de VAR keurt het goed. #vitaja https://t.co/foBldkOAIT reageer retweet
Ohquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
twitter:timvanlieshout twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:06:04Hoe is dit geen buitenspel?! #Ajax https://t.co/5L0QYUTEQM reageer retweet
Waar zouden we toch zijn zonder de NOS?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
De NOS heeft iets nieuws….twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:01:5575' Een kwartier voor tijd komt Ajax op 2-2 via een fraaie goal van aanvoerder Tadic. Op randje buitenspel, maar de VAR keurt het goed. #vitaja https://t.co/foBldkOAIT reageer retweet
Ik op de link klikken omdat ik hoopte op een herhaling, maar de nos is weer even nutteloos als dat ze altijd geweest zijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
De NOS heeft iets nieuws….twitter:NOSvoetbal twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:01:5575' Een kwartier voor tijd komt Ajax op 2-2 via een fraaie goal van aanvoerder Tadic. Op randje buitenspel, maar de VAR keurt het goed. #vitaja https://t.co/foBldkOAIT reageer retweet
WTFquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
De VAR zei het natuurlijk, volgens mij zitten daar tegenwoordig alleen maar professionals. Misschien dat supporters zich vanaf volgend seizoen ook kunnen aanmelden als VAR.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Als Matthijs Wolff het zegt is het duidelijk.
NOS is geen journalistiekquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef RipCity het volgende:
Als het waar is zie ik liever het juiste moment in beeldquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:05 schreef Timooon het volgende:
[..]
Ssst onze vrienden uit Rotterdam en Eindhoven willen dit niet weten.
Bal is hier al los van de voetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:06 schreef RipCity het volgende:
Foto:twitter:timvanlieshout twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:06:04Hoe is dit geen buitenspel?! #Ajax https://t.co/5L0QYUTEQM reageer retweet
Daarvoor stond die nog verder buitenspelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bal is hier al los van de voet
Ik zal er wel even wat van zeggen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Tim is niet zo slim (en Brabander).quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Leuk dat je kijkt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Sinds ik kijk: 0-1 en een rode kaart voor Vitesse.
Blijf kijken maat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Misschien kun je onze mascotte worden.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
3 punten zijn binnen dus!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Zet maar weer uit makker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:12 schreef Scrummie2.0 het volgende:
87:30quote:
Gewoon doorspelen totdat Ajax scoort.quote:
Inderdaad, ik vond het ook nogal weinig.quote:
Zelfs Leo vond t te veelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het ook nogal weinig.
Tijd voor zuivere speeltijd!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:17 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vond het ook nogal weinig.
Leoquote:
Tim denkt dat je gek bent.quote:
Ik zag het nu voor het eerst en dat was natuurlijk zonder twijfel buitenspel.quote:
De Hondsrugderby ontspoort!twitter:JordiZandhuis twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:19:56Nog wel even flink wat heisa tussen Emmen en Groningen supporters... #EMMGRO https://t.co/2A9AqvFyLR reageer retweet
Je komt een beetje boos over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
hahah die donny weet dat de camera's op hem zijn gericht... gelijk die act.
Kijken hoe de kvnb dit weer rechtlult. Was gewoon buitenspel.
Maar ja geen geld voor echte lijntjes zoals in Duitsland.
VAR slaapt in ajax pyjama.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even snel de afwas doen en dan FC Twentegenot
Kwaad. Woedend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
Ricciardo ging niet zo lekker vandaag he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?quote:
je moeder wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ricciardo ging niet zo lekker vandaag he?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
Hier hoor ik je dan weer niet over.quote:
Typerend he!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Is hij blacked?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow, Marco heeft een best zonnebankjen gehad
hand is naast zijn lichaam. Geen pingel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:31:20@AFCAjax oppassen want @PAOK_FC kan heel goed voetballen en speelt met t mes tussen de tanden #wegmetdiearrogantie @ChampionsLeague reageer retweet
Die zet hem op een P!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die zit in de sauna's voortaan.
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom eretribune op Foxsports 2? En niet meer op 1?
Was gelijke lijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
Dat is toch schoffering van je klanten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangen
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef GGMM het volgende:
Wat een groot doek zeg
Veel groter dan die van Willem II.
Mad.quote:
Mij als Ziggo klant boeit het geen reetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch schoffering van je klanten?
Emmen - Groningen, jottum!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij als Ziggo klant boeit het geen reet
KPN klanten hebben er opeens een zooi gratis wedstrijden bij
Tja je wordt er als klant iig niet slechter van lijkt mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Emmen - Groningen, jottum!
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens een HJ Bastaard gepakt
Hopelijk is dat wat
Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!
ah zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangen
Is toch heerlijk. Geen opsmuk met dure jasjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lol die trainer in z’n witte shirtje
Nog niet fitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
En waarom staat Baumdingens er niet in?
Net Van Nistelrooy zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lol die trainer in z’n witte shirtje
Hele Jonge?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens een HJ Bastaard gepakt
Hopelijk is dat wat
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hele Jonge?
Ach, als jij je pleziertje maar hebt.
Niet klagen over witte shirts met jasjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Geen opsmuk met dure jasjes.
Ik had dit voorspeld, al hield ik rekening met een blunder van zoetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Het enige wat Twente hoeft te doen is op doel schieten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
Eens kijken of de traditie van een snelle tegengoal door PSV weer in ere wordt gehouden.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Oh, deze is eigenlijk wel prima houdbaar ja
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Alleen is die geblesseerd
Elke tegengoal die ik van PSV heb gezien tot nu toe vind ik niet volkomen onhoudbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allen
Franck Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
ScrummieGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al; zowel PSV als Ajax puntverlies.
Ik ben nog niet overtuigd.quote:
Half September zeiden ze. Na de interlandperiode.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?
Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
Al beter dan heel vorig seizoen. Ook wel meer geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Ted van Leeuwen heeft het weer geflikt hoor
Oké zonde. Dat worden nog zware weken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Half September zeiden ze. Na de interlandperiode.
Fred Grim godquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh RKC komt blijkbaar op voorsprong. Goden
VVV gaat degraderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh RKC komt blijkbaar op voorsprong. Goden
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedere aap vangt weleens een nootje
Held!!! Zo goed dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al; zowel PSV als Ajax puntverlies.
Nee en Stam ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Haalt Mark van Bommel de kerst?
Botteghinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen staan we gewoon al 3 punten los van PSV en 2 van Ajax.
Kampioenschap binnen handbereik.
G Voetbal verdient ook waardering.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Botteghin
Vd Heijden
Gehandicaptenvoetbalgenot.
Ja maar dat verwacht Twente natuurlijk ook niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Dan heb je iemand die kan passen en iemand die hard kan rennen
Zet je de eerste rechtsbuiten en de ander in het centrum
Haalt ie het einde van de zomervakantie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Haalt Mark van Bommel de kerst?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
Tevens is dit mijn 100.000e post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale dank natuurlijk aan de mensen van de VBL SC.
Onlo, Haags
, Smoof, Don, JeeCee, LR, Scrum, Saind, Tarado, C_A, Napo, Rens, DP, Knut, Inso
, GGMM, Lenny, L_L, Tukker
Drizzt, Scrup, Elan, Maxi, Kapi, Stijn, Coco, Caland.
En ja ik ben vast mensen vergeten.
Iedereen die haat ons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Wat zingen die lui van Twente eigenlijk?
Ik heb liever dat ie een goede verdediger haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haalt ie het einde van de zomervakantie?
100.000quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Wat een mijlpaal .quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Van harte, koningin Jojoortje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
Het is treurig, maar waar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ze vinden zichzelf wel heel erg boeiend he
Dat zingen ze geregeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Hey, de PSV-supporters hebben een nieuw liedje
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
HET IS DONKERBLAUWquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.
Een gokje dan: Een blauwe vinvis?quote:
Ik vind het moeilijk. Moet je mensen feliciteren met het hebben van geen leven?quote:
Ja heerlijk toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk. Moet je mensen feliciteren met het hebben van geen leven?
Het schept wel een band, dat wel.quote:
Van hartequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.
Mad of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
'FC Twente olé' zingen,'ga staan als je voor Twente bent' en 'Twente, Twente Enschede' Dan houdt het wel op met variatie.
Niet te vergetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
'FC Twente olé' zingen,'ga staan als je voor Twente bent' en 'Twente, Twente Enschede' Dan houdt het wel op met variatie.
Bedankt maat. Dit zet ik in mijn favorieten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.htmlcsscolor.com/hex/011388
Die was net al benoemd. De ergste van al.quote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat. Dit zet ik in mijn favorieten.
Stelletje pestkoppen hier.
en als ze wel ruimte hebben, dan zijn ze niet erg goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Zolang PSV weinig ruimte heeft is het echt heel matig
Bergwijn gaat nog wel. Bommel haalt de kerst niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Matige selectie ook, op de aanval na. VBommel vliegt eruit dit seizoen gok ik.
Wie is iedereen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als dit het niveau van psv blijft, zijn ze nog helemaal niet zo zeker van een top 2-klassering die iedereen ze toedicht.
Voetbalminnend Nederland die de eredivisie omdoopt tot Ajax/psv tegen de rest.quote:
Nou ik heb uit betrouwbare bron toch wat anders gehoordquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als dit het niveau van psv blijft, zijn ze nog helemaal niet zo zeker van een top 2-klassering die iedereen ze toedicht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.
Jouw definitie van betrouwbaar is vrij ruim zie ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik heb uit betrouwbare bron toch wat anders gehoord
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Yup, mag dit seizoen weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:27 schreef TLC het volgende:
In deze competitie zou Twente zomaar weer kampioen kunnen worden, of ze daarna Europa in mogen weet ik niet
Hmm, daar zit wat in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw definitie van betrouwbaar is vrij ruim zie ik.
Je bent zelf lekker.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:32 schreef El-Stinho het volgende:
LEKKER HOOR @:DRIZZT_DOURDEN !!!!!!!!!!
Ik ken mijn plekje weer...quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Gefeliciteerdquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |