quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
Eens kijken of de traditie van een snelle tegengoal door PSV weer in ere wordt gehouden.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Oh, deze is eigenlijk wel prima houdbaar ja
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Alleen is die geblesseerd
Elke tegengoal die ik van PSV heb gezien tot nu toe vind ik niet volkomen onhoudbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allen
Franck Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
ScrummieGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al; zowel PSV als Ajax puntverlies.
Ik ben nog niet overtuigd.quote:
Half September zeiden ze. Na de interlandperiode.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?
Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |