quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
hahah die donny weet dat de camera's op hem zijn gericht... gelijk die act.
Kijken hoe de kvnb dit weer rechtlult. Was gewoon buitenspel.
Maar ja geen geld voor echte lijntjes zoals in Duitsland.
VAR slaapt in ajax pyjama.
Hier hoor ik je dan weer niet over.quote:
Typerend he!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Is hij blacked?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow, Marco heeft een best zonnebankjen gehad
hand is naast zijn lichaam. Geen pingel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:31:20@AFCAjax oppassen want @PAOK_FC kan heel goed voetballen en speelt met t mes tussen de tanden #wegmetdiearrogantie @ChampionsLeague reageer retweet
Die zet hem op een P!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die zit in de sauna's voortaan.
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom eretribune op Foxsports 2? En niet meer op 1?
Was gelijke lijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
Dat is toch schoffering van je klanten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangen
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef GGMM het volgende:
Wat een groot doek zeg
Veel groter dan die van Willem II.
Mad.quote:
Mij als Ziggo klant boeit het geen reetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch schoffering van je klanten?
Emmen - Groningen, jottum!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij als Ziggo klant boeit het geen reet
KPN klanten hebben er opeens een zooi gratis wedstrijden bij
Tja je wordt er als klant iig niet slechter van lijkt mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Emmen - Groningen, jottum!
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens een HJ Bastaard gepakt
Hopelijk is dat wat
Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!
ah zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangen
Is toch heerlijk. Geen opsmuk met dure jasjes.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lol die trainer in z’n witte shirtje
Nog niet fitquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:50 schreef Zorro het volgende:
En waarom staat Baumdingens er niet in?
Net Van Nistelrooy zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:47 schreef tompsv18 het volgende:
Lol die trainer in z’n witte shirtje
Hele Jonge?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens een HJ Bastaard gepakt
Hopelijk is dat wat
Nou nou nouquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:51 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hele Jonge?
Ach, als jij je pleziertje maar hebt.
Niet klagen over witte shirts met jasjesquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Is toch heerlijk. Geen opsmuk met dure jasjes.
Ik had dit voorspeld, al hield ik rekening met een blunder van zoetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:46 schreef Tagliano het volgende:
Het enige wat Twente hoeft te doen is op doel schieten
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:46 schreef Zorro het volgende:
Eens kijken of de traditie van een snelle tegengoal door PSV weer in ere wordt gehouden.
Helemaal niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Gutanoth het volgende:
Man man man zoetje
Wat hebben wij een kutkeeper
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Tagliano het volgende:
Oh, deze is eigenlijk wel prima houdbaar ja
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Zorro het volgende:
[..]
Helemaal niet!
Alleen is die geblesseerd
Elke tegengoal die ik van PSV heb gezien tot nu toe vind ik niet volkomen onhoudbaarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Maandagavond zal het begrip "zak aardappelen" wel weer vallen.
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Heeft nog nooit voor PSV gekeept en jij weet al of die beter is, oke allen
Franck Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
ScrummieGodquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al; zowel PSV als Ajax puntverlies.
Ik ben nog niet overtuigd.quote:
Half September zeiden ze. Na de interlandperiode.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoelang is Unnerstal nog geblesseerd?
Grandelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Noem jij eens iemand die NIET beter is dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |