Ik zag het nu voor het eerst en dat was natuurlijk zonder twijfel buitenspel.quote:
De Hondsrugderby ontspoort!twitter:JordiZandhuis twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:19:56Nog wel even flink wat heisa tussen Emmen en Groningen supporters... #EMMGRO https://t.co/2A9AqvFyLR reageer retweet
Je komt een beetje boos over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
hahah die donny weet dat de camera's op hem zijn gericht... gelijk die act.
Kijken hoe de kvnb dit weer rechtlult. Was gewoon buitenspel.
Maar ja geen geld voor echte lijntjes zoals in Duitsland.
VAR slaapt in ajax pyjama.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Even snel de afwas doen en dan FC Twentegenot
Kwaad. Woedend.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
Ricciardo ging niet zo lekker vandaag he?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?quote:
je moeder wel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ricciardo ging niet zo lekker vandaag he?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:23 schreef RubenSosa het volgende:
Hier hoor ik je dan weer niet over.quote:
Typerend he!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Is hij blacked?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sow, Marco heeft een best zonnebankjen gehad
hand is naast zijn lichaam. Geen pingel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[..]
Hier hoor ik je dan weer niet over.
Blijkbaar niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
twitter:aad300 twitterde op zaterdag 03-08-2019 om 20:31:20@AFCAjax oppassen want @PAOK_FC kan heel goed voetballen en speelt met t mes tussen de tanden #wegmetdiearrogantie @ChampionsLeague reageer retweet
Die zet hem op een P!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
Nee die zit in de sauna's voortaan.
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:39 schreef RubenSosa het volgende:
Waarom eretribune op Foxsports 2? En niet meer op 1?
Was gelijke lijnquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:25 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
VAR moeten fouten eruit halen. En dan kunnen ze dit niet eens zien?
Dat is toch schoffering van je klanten?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk omdat KPN (en alle providers op dat netwerk) nu gratis FOX 1 ontvangen
@Lenny_Leonardquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef GGMM het volgende:
Wat een groot doek zeg
Veel groter dan die van Willem II.
Mad.quote:
Mij als Ziggo klant boeit het geen reetquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is toch schoffering van je klanten?
Emmen - Groningen, jottum!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Mij als Ziggo klant boeit het geen reet
KPN klanten hebben er opeens een zooi gratis wedstrijden bij
Tja je wordt er als klant iig niet slechter van lijkt mequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Emmen - Groningen, jottum!
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:43 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb overigens een HJ Bastaard gepakt
Hopelijk is dat wat
Die ken ik nog nietquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:44 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Rituel 9 van Leffe, en die smaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |