Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Wellicht kunnen we over een paar wedstrijden verwijzen naar plaats 18quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn schijtlollige opmerking over Twente mag wel uit de OP.
Met Donny die dan niet meer bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.
Je zou dit overslaan zei jequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk komt Ties hier weer posten nu zijn cluppie terug is.
De Eredivisie is back!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een middelmaat allemaal zeg...
Drama queenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ook Donny nog weggaat, heb ik echt geen zin meer om Ajax te volgen.
quote:
quote:
Cerny > Neres volgens de broer van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Soberzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:Lange_Lans en ik staan volledig achter Leemans.
Jens Podevijn, kent u die uitdrukking?quote:Eerste goal Eredivisie-seizoen
2011: Fernandez
2012: Podevijn
2013: Van Rhijn
2014: Drost
2015: Bel Hassani
2016: Menig
2017: Dessers
2018: Van Duinen
2019: Thy
Eigen goalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoplakee, Thy scoort de seizoensopener! Puntjes in de Toto
We gaan weer een heerlijke eredivisiejaargang tegemoet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel mooi dat de eerste goal dit seizoen een blunder van een keeper is.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"Sven van Beek moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Matige speler. Is die niet verongelukt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn, kent u die uitdrukking?
Ik ken er eentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Kut, ik had Johsen in de toto. En vele anderen Thy.
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matige speler. Is die niet verongelukt?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"Mentaal en fysiek gehandicapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Niet volgens Flashscorequote:
https://www.gva.be/cnt/ai(...)alst-ramt-koffiehuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.
Begin 2014.
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet hoogstaand. Als alle clubs zo spelen kan het seizoen voor PSV toch nog meevallen
Dat is 2011.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.gva.be/cnt/ai(...)alst-ramt-koffiehuis
Toch was dat in de jeugd een echt talentje.quote:
En dit zijn dan ook nog middenmotersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet hoogstaand. Als alle clubs zo spelen kan het seizoen voor PSV toch nog meevallen
In FM verkocht ik hem ooit voor 90 miljoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch was dat in de jeugd een echt talentje.
KLOK KLEPEL zeg ik toch. Godverdomme Stijn zeg.quote:
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
KLOK KLEPEL zeg ik toch. Godverdomme Stijn zeg.
Die laatste ben ik echt compleet uit het oog verlorenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Becker/Menig/de Sa
Genot.
Hendrix gaat naar Bolognaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.
In FM heb ik ooit de CL gewonnen met Melvin Platje in de spits.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM verkocht ik hem ooit voor 90 miljoen.
Het thuis van Bolognese chips.quote:
In FM heb ik Sjaak Polak naar Barcelona gehaaldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In FM heb ik ooit de CL gewonnen met Melvin Platje in de spits.
Al is het wel de vraag of Lozano en Bergwijn allebei vertrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.
In FM haalde ik de achtste finales van de Europa League met Scheveningen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trainde afgelopen zomer nog mee bij Jong Ajax om zijn conditie bij te houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laatste ben ik echt compleet uit het oog verloren
Ook al een jaar zonder contract zo te zien en alweer 26
Lozano zal vast wel gaan. Bij Sevilla vind ik het nog maar afwachten of ze naar de prijs van PSV gaan. Of Sevilla wacht tot PSV onverhoopt de EL uitvliegt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is het wel de vraag of Lozano en Bergwijn allebei vertrekken.
Ik met Nam Tae-Hee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er was ook nog een tijd dat het uitpubliek van Ajax uit pure verveling bij wedstrijden onder De Boer maar 20 minuten lang zijn naam ging scanderen omdat het zo lekker klinktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Becker/Menig/de Sa
Genot.
Geen idee hoeveel Sevilla te besteden heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lozano zal vast wel gaan. Bij Sevilla vind ik het nog maar afwachten of ze naar de prijs van PSV gaan. Of Sevilla wacht tot PSV onverhoopt de EL uitvliegt.
35 miljoen euro betaalt Sevilla niet enorm snel. Ik vind dat ze Bergwijn wel echt nodig hebben, daar niet van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Sevilla te besteden heeft.
Echt he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Oh daar staat nog steeds die Wellenreuther
Waarom is die nog niet vervangen, daar blijkt toch al tijden van dat die nou niet bijster goed is
Zou wel een leuke transfer zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
35 miljoen euro betaalt Sevilla niet enorm snel. Ik vind dat ze Bergwijn wel echt nodig hebben, daar niet van.
Gebeurt tegenwoordig niet enorm snel dat we een NL-speler in La Liga zien, nee. Laat ik niet over Wesley Hoedt beginnen (geen idee hoe het nu met hem gaat eigenlijk).quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke transfer zijn.
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:23:18Erg teleurstellend dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig met 6-5 van Lonsdale heeft verloren in ETQ11. Aangezien Lonsdale een gemiddelde van slechts 79 gooide is het een schande dat Kyle Anderson daarvan verloren heeft #rtl7darts reageer retweet
Ik heb een keer de CL gewonnen met Kowet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In FM haalde ik de achtste finales van de Europa League met Scheveningen.
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinekquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:23:18Erg teleurstellend dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig met 6-5 van Lonsdale heeft verloren in ETQ11. Aangezien Lonsdale een gemiddelde van slechts 79 gooide is het een schande dat Kyle Anderson daarvan verloren heeft #rtl7darts reageer retweet
En dan hebben we zo een Nederlandse speler bij de grootste clubs daar met Frenkie, Jasper, Donny en Bergwijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig niet enorm snel dat we een NL-speler in La Liga zien, nee. Laat ik niet over Wesley Hoedt beginnen (geen idee hoe het nu met hem gaat eigenlijk).
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
En vijand Ellie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinek
ZidaneAids.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan hebben we zo een Nederlandse speler bij de grootste clubs daar met Frenkie, Jasper, Donny en Bergwijn.
Ik met Helmond Sport terwijl ik een jaar in het Philips Stadion moest spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer de CL gewonnen met Kowet.
Yannick is teveel in zichzelf gaan geloven.quote:
Blijft bizar dat hij daar weer is teruggekeerd.quote:
Ellie mag van mij doen en laten wat ze wil. Sidney Smeets is de ergste engnek.quote:
Heb er nooit last van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is echt verliefd op de camera. Walgelijk.
Zondag om 16:00 de Community Shield, genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Landskampioen Ajax.
Dat klinkt goed.
Ik zag het ja, ook al is het een prijs van niks wel een leuk potje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag om 16:00 de Community Shield, genot.
Elke wedstrijd tussen City en Liverpool is normaal gesproken genot, behalve die lelijke van oktober 2018.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ook al is het een prijs van niks wel een leuk potje.
Promovendus Twente.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Landskampioen Ajax.
Dat klinkt goed.
We kijken naar gehandicaptenvoetbal en slepen elkaar erdoorheen.quote:
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tussen City en Liverpool is normaal gesproken genot, behalve die lelijke van oktober 2018.
Blijven jullie er wel in dit seizoen denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Promovendus Twente.
Godsamme.
Ik zeg altijd: je krijgt iets mee van je vader en moeder en die waren ook geen homo of pot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Die hele discussie laat ik aan me voorbijgaan, maar drammende engnekken als Sidney Smeets mogen echt snel op een legoblokje stappen. Die heeft alweer zijn hele stereotype en meninkje losgelaten op Derksen, presenterende als de waarheid. Rot toch een teringeind op met dat soort figuren. Verdienmodel.
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinek
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.
Ach, ga weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
[..]
Blijven jullie er wel in dit seizoen denk je?
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Benieuwd of Twente weer richting de subtop gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.
KloppGod
Maar dat zijn dan dezelfde figuren die de trainer uit je UI altijd bekritiseren dat hij geen prijzen pakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.
Oké allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie goals en we mogen nog bijna een helft. Er gebeurt genoeg
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.
Oeh even checken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
Godverdomme. Bij mij niet helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
quote:
Kutzender. Gewoon kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik loop nu wel een minuut achter en het hapert soms, maar ja, dat neem ik maar op de koop toe.
Kan ook pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt erbij alsof er iets gebroken is, maar ik denk vooral z'n ego
Zoals?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn we allemaal al op de hoogte van de nieuwe regeltjes van de Eredivisie?
Goed voetbal is verbodenquote:
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.quote:
Lekker naar het midden van het veld rennen mmmquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed voetbal is verboden
Doelpunten mogen alleen uit blunders ontstaan
Eigen doelpunten tellen dubbel
Voor een lelijk kunstgrasveld krijg je een bonuspunt bij een gelijke stand
PSV speelt evenveel uitduels als thuisduels
Die laatste is wel nieuw. PSV had vorig jaar toch meer uitduels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed voetbal is verboden
Doelpunten mogen alleen uit blunders ontstaan
Eigen doelpunten tellen dubbel
Voor een lelijk kunstgrasveld krijg je een bonuspunt bij een gelijke stand
PSV speelt evenveel uitduels als thuisduels
En geen speler meer in de muur van de aanvallende partij bij een vrije trap, toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.
Ook de mensen van de staf kan nu gele en rode kaarten krijgen
Doeltrap hoeft niet meer uit het 16 metergebied getrapt te worden
quote:1. Doeltrap of vrije trap (verdedigend team) hoeft de zestien niet meer uit
Inmiddels al een bekend(er) fenomeen, omdat teams in balbezit regelmatig gebruik maken van deze regel. Omdat de aanallende partij wel buiten het zestienmetergebied moet blijven, verandert de tactiek in opbouw en drukzetten.
2. Ook teamofficials kunnen gele/rode kaart krijgen
Trainers, teammanagers of assistent-coaches moeten er vanaf nu extra goed opletten dat ze zich inhouden. Vroeger konden ze alleen worden weggestuurd, nu gaan ze ook op de bon. John van den Brom kreeg in de Europa League-voorronde direct al een gele kaart.
3. Gewisselde spelers via de kortste weg van het veld
De linksachter die naar de kant moet zien we niet langer opeens rechtsvoor staan om zo een zo'n lang mogelijke weg te kunnen bewandelen bij de wissel. Waar je staat, mag je het veld af bij een wissel. Nu zullen de gewisselde voetballers vast in de middencirkel belanden... Tijdwinst is uiteraard het duel van deze regel.
4. Aanvallend hands en er voordeel bij hebben, is altijd hands en betekent afkeuring door arbiter
Hands = hands, nu dan toch echt. Althans, aanvallend. Een doelpunt dat wordt gemaakt (deels) met de hand of arm, wordt hoe dan ook afgekeurd. Ook bij het creëren van de kans mag het helemaal niet meer.
En verder:
- de scheidsrechterbal wordt niet meer gekunsteld teruggegeven
- aanvallende spelers mogen niet meer in de muur
- een keeper mag de bal in de handen pakken, als wegwerken niet is gelukt
- een keeper moet zich op doellijn bevinden bij penalty en arbiter mag wachten met insluiten als keeper beweegt
- het team dat de toss wint mag of bepalen aan welke kant ze het doel aanvalt óf ervoor kiezen de aftrap te nemen
- alle spelers moeten tenminste twee meter afstand houden bij een ingooi
- de penaltyseries gaan gewoon weer via het AB-AB systeem, in plaats van het ABBA-systeem
Vond je dat offensief werkelijk inspirerend?quote:
Dat wordt een makkie voor Zwolle. Vitesse is geen club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week moet Zwolle naar Vitesse.
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:- een keeper mag de bal in de handen pakken, als wegwerken niet is gelukt
Spannend, een scheidsrechter die de keeper gaat insluitenquote:- een keeper moet zich op doellijn bevinden bij penalty en arbiter mag wachten met insluiten als keeper beweegt
Is dat nieuw? Zo ging dat al toen ik nog voetbalde. Of is het bij amateurs altijd anders geweest dan in de eredivisie?quote:- het team dat de toss wint mag of bepalen aan welke kant ze het doel aanvalt óf ervoor kiezen de aftrap te nemen
Zie edit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een makkie voor Zwolle. Vitesse is geen club.
Galgenwaard is geen stadion.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht presteert alleen tegen Ajax.
Vitesse is geen club.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond je dat offensief werkelijk inspirerend?
Ajax heeft al vier duels niet gewonnen in de streek Twente. Bij Utrecht twee keer winst en een gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht presteert alleen tegen Ajax.
Vitesse is geen club.
Hoe kan je dan een gelijkmaker verdienen. Willem II is iets directer, PEC tikt maar en tikt maar met de non-voetballers op posities waar vernuft hoort te staan.quote:
Twente uit is altijd vuurwerk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft al vier duels niet gewonnen in de streek Twente. Bij Utrecht twee keer winst en een gelijk.
HER2-1AJAquote:
Ik zag een paar keer aardige dingen met Bel Hassani en Elbers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een gelijkmaker verdienen. Willem II is iets directer, PEC tikt maar en tikt maar met de non-voetballers op posities waar vernuft hoort te staan.
Ik gok, als een eigen speler een bal wegtrapt, maar deze verkeerd raakt en omhoog schiet. Dan mag de keeper deze pakken.quote:
Die snapte ik ook niet helemaalquote:Spannend, een scheidsrechter die de keeper gaat insluiten
Zover ik weet ging dat bij mij ook altijd zo. Geen idee of dat ooit nog anders is geweest.quote:Is dat nieuw? Zo ging dat al toen ik nog voetbalde. Of is het bij amateurs altijd anders geweest dan in de eredivisie?
Op vrijdag zit er altijd iemand anders. Zoals die De Ridder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Vanavond Studio Sport Eredivisie zonder @:TomEgbers.
Genot.
De opendeurenmachine.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op vrijdag zit er altijd iemand anders. Zoals die De Ridder.
Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Vanavond Studio Sport Eredivisie zonder @:TomEgbers.
Genot.
Ik kan niet kijken. Topic volgen genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?
PEC Zwolle kan alleen dat deuntje van De Sjonnies neuriën.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:43 schreef SOG het volgende:
Ze zijn er weeeel hoort ze niiie
Sws wel erg als je als thuisclub als supporter wordt overklast door de uitclub
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Al met al vond ik dit best een aardig potje om het seizoen mee te openen
Ga je niet in op mijn felicitatie?quote:
Dat manneke van Ajax deed het prima. En onze 'spits' (vorig jaar backup voor de andere Griek op de flank) viel ook niet tegen. Lekker gaan en schieten als je een kans ziet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd @:Lenny_Leonard . Leuke voorhoede alvast om naar te kijken.
Nog wat aardige middenvelders zoeken en het kan best wat worden komend seizoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat manneke van Ajax deed het prima. En onze 'spits' (vorig jaar backup voor de andere Griek op de flank) viel ook niet tegen. Lekker gaan en schieten als je een kans ziet.
Er mag nog wel wat versterking bij, selectie te smal en de bank is zeer zwakquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed jou ook weer hier te zien.
Manman, ons middenveld kan echt niet he
Ja lol die bank. Koster kon gewoon niet wisselen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat versterking bij, selectie te smal en de bank is zeer zwak
En de bank is ook wel te debiel. Heerkens linksback kan ook niet. Daar moet gewoon een normale verdediger staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat aardige middenvelders zoeken en het kan best wat worden komend seizoen.
Zaterdagavond moet ik werken, zondag moet ik zelf voetballen, dus dat gaat hem niet worden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:00 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je eigenlijk al een seizoenskaart?
Gewoon halen man. Is mooi.
PAULEDquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Seizoen zit er al weer op voor FC Utrecht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zondag winnen wequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:03 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Werd vorig seizoen zo te lezen 5-0 voor ADO in eigen huis.quote:
El Khayati doet zondag niet mee, FC Utrecht t.o.v. vorig seizoen op de schop.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Werd vorig seizoen zo te lezen 5-0 voor ADO in eigen huis.
Ik lepelde even een feitje op van teletekst, laat me met rust joh.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 22:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
El Khayati doet zondag niet mee, FC Utrecht t.o.v. vorig seizoen op de schop.
En nu?
quote:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 22:03:40Erg jammer dat het erg lelijke Willem II met 1-3 van het erg mooie PEC Zwolle heeft gewonnen. Ik hoop dat Willem II dit jaar nog failliet gaat want dat is een klote club en ik denk dat het Nederlands voetbal prima zonder Willem II kan reageer retweet
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 22:03:40Erg jammer dat het erg lelijke Willem II met 1-3 van het erg mooie PEC Zwolle heeft gewonnen. Ik hoop dat Willem II dit jaar nog failliet gaat want dat is een klote club en ik denk dat het Nederlands voetbal prima zonder Willem II kan reageer retweet
Roda JC-bashgenot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende week weer Almere tweets.
AjaxGodenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vanavond:
18.00 uur: De Eretribune (FOX Sports 2)
18.30 uur: FC Emmen – FC Groningen (FOX Sports 1)
18.30 uur: Vitesse – Ajax (FOX Sports 2)
20.45 uur: VVV-Venlo – RKC Waalwijk (FOX Sports 1)
20.45 uur: FC Twente – PSV (FOX Sports 2)
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 14:45 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ajax en PSV vanavond beide puntverlies.
Genot.
Emmen - Groningen ipv Ajax op 1quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:04 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Vanavond:
18.00 uur: De Eretribune (FOX Sports 2)
18.30 uur: FC Emmen – FC Groningen (FOX Sports 1)
18.30 uur: Vitesse – Ajax (FOX Sports 2)
20.45 uur: VVV-Venlo – RKC Waalwijk (FOX Sports 1)
20.45 uur: FC Twente – PSV (FOX Sports 2)
Ha! Het was differdange! Ofzoiets :pquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 12:07 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Weer plaatsing voor Europees voetbal om vervolgens weer van Dudelange te verliezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |