Ik zeg altijd: je krijgt iets mee van je vader en moeder en die waren ook geen homo of pot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Die hele discussie laat ik aan me voorbijgaan, maar drammende engnekken als Sidney Smeets mogen echt snel op een legoblokje stappen. Die heeft alweer zijn hele stereotype en meninkje losgelaten op Derksen, presenterende als de waarheid. Rot toch een teringeind op met dat soort figuren. Verdienmodel.
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinek
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.
Ach, ga weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
[..]
Blijven jullie er wel in dit seizoen denk je?
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Benieuwd of Twente weer richting de subtop gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.
KloppGod
Maar dat zijn dan dezelfde figuren die de trainer uit je UI altijd bekritiseren dat hij geen prijzen pakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |