twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:23:18Erg teleurstellend dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig met 6-5 van Lonsdale heeft verloren in ETQ11. Aangezien Lonsdale een gemiddelde van slechts 79 gooide is het een schande dat Kyle Anderson daarvan verloren heeft #rtl7darts reageer retweet
Ik heb een keer de CL gewonnen met Kowet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
In FM haalde ik de achtste finales van de Europa League met Scheveningen.
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinekquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
twitter:yannickdevos7 twitterde op vrijdag 02-08-2019 om 18:23:18Erg teleurstellend dat mijn favoriete darter Kyle Anderson onnodig met 6-5 van Lonsdale heeft verloren in ETQ11. Aangezien Lonsdale een gemiddelde van slechts 79 gooide is het een schande dat Kyle Anderson daarvan verloren heeft #rtl7darts reageer retweet
En dan hebben we zo een Nederlandse speler bij de grootste clubs daar met Frenkie, Jasper, Donny en Bergwijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gebeurt tegenwoordig niet enorm snel dat we een NL-speler in La Liga zien, nee. Laat ik niet over Wesley Hoedt beginnen (geen idee hoe het nu met hem gaat eigenlijk).
Verkeerde topic.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Zipportal het volgende:
En vijand Ellie.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinek
ZidaneAids.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan hebben we zo een Nederlandse speler bij de grootste clubs daar met Frenkie, Jasper, Donny en Bergwijn.
Ik met Helmond Sport terwijl ik een jaar in het Philips Stadion moest spelen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik heb een keer de CL gewonnen met Kowet.
Yannick is teveel in zichzelf gaan geloven.quote:
Blijft bizar dat hij daar weer is teruggekeerd.quote:
Ellie mag van mij doen en laten wat ze wil. Sidney Smeets is de ergste engnek.quote:
Heb er nooit last van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:57 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Die is echt verliefd op de camera. Walgelijk.
Zondag om 16:00 de Community Shield, genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Landskampioen Ajax.
Dat klinkt goed.
Ik zag het ja, ook al is het een prijs van niks wel een leuk potje.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Zondag om 16:00 de Community Shield, genot.
Elke wedstrijd tussen City en Liverpool is normaal gesproken genot, behalve die lelijke van oktober 2018.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zag het ja, ook al is het een prijs van niks wel een leuk potje.
Promovendus Twente.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
Landskampioen Ajax.
Dat klinkt goed.
We kijken naar gehandicaptenvoetbal en slepen elkaar erdoorheen.quote:
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Elke wedstrijd tussen City en Liverpool is normaal gesproken genot, behalve die lelijke van oktober 2018.
Blijven jullie er wel in dit seizoen denk je?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Promovendus Twente.
Godsamme.
Ik zeg altijd: je krijgt iets mee van je vader en moeder en die waren ook geen homo of pot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:00 schreef El-Stinho het volgende:
Die hele discussie laat ik aan me voorbijgaan, maar drammende engnekken als Sidney Smeets mogen echt snel op een legoblokje stappen. Die heeft alweer zijn hele stereotype en meninkje losgelaten op Derksen, presenterende als de waarheid. Rot toch een teringeind op met dat soort figuren. Verdienmodel.
Ik ga niet kijken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Conchita Wurst vanavond te gast bij Eva Jinek
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Gisteren kreeg ik weer een hele bak ziedende Engelsen in mijn timeline toen ik schreef dat Guardiola v Klopp de leukste trainersclash is. Die hebben echt een extreme Klopp-fetisj.
Ach, ga weg.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tijd voor nog een prijsje voor Klopp dan maar.
[..]
Blijven jullie er wel in dit seizoen denk je?
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:05 schreef Zipportal het volgende:
PEC ZWOLLE HEEFT EEN GROOT PROBLEEM.
Benieuwd of Twente weer richting de subtop gaat.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Denk het wel, plek 12-14 ofzo.
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wel te begrijpen als ze fan van Liverpool zijn.
KloppGod
Maar dat zijn dan dezelfde figuren die de trainer uit je UI altijd bekritiseren dat hij geen prijzen pakt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:07 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nee, joh. Engels Voetbaltwitter heeft een hekel aan Klopp omdat hij geen pRiJzENpAkKeR is (lol). Dat soort mensen hebben de verkeerde afslag genomen terwijl ze op weg waren naar het Pieter Baan Centrum.
Oké allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie goals en we mogen nog bijna een helft. Er gebeurt genoeg
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.
Oeh even checken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
Godverdomme. Bij mij niet helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
quote:
Kutzender. Gewoon kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik loop nu wel een minuut achter en het hapert soms, maar ja, dat neem ik maar op de koop toe.
Kan ook pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt erbij alsof er iets gebroken is, maar ik denk vooral z'n ego
Zoals?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn we allemaal al op de hoogte van de nieuwe regeltjes van de Eredivisie?
Goed voetbal is verbodenquote:
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.quote:
Lekker naar het midden van het veld rennen mmmquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef Themeparktommy het volgende:
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed voetbal is verboden
Doelpunten mogen alleen uit blunders ontstaan
Eigen doelpunten tellen dubbel
Voor een lelijk kunstgrasveld krijg je een bonuspunt bij een gelijke stand
PSV speelt evenveel uitduels als thuisduels
Die laatste is wel nieuw. PSV had vorig jaar toch meer uitduels.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Goed voetbal is verboden
Doelpunten mogen alleen uit blunders ontstaan
Eigen doelpunten tellen dubbel
Voor een lelijk kunstgrasveld krijg je een bonuspunt bij een gelijke stand
PSV speelt evenveel uitduels als thuisduels
En geen speler meer in de muur van de aanvallende partij bij een vrije trap, toch?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:24 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Speler moet het veld op de snelst mogelijk manier verlaten bij een wissel.
Ook de mensen van de staf kan nu gele en rode kaarten krijgen
Doeltrap hoeft niet meer uit het 16 metergebied getrapt te worden
quote:1. Doeltrap of vrije trap (verdedigend team) hoeft de zestien niet meer uit
Inmiddels al een bekend(er) fenomeen, omdat teams in balbezit regelmatig gebruik maken van deze regel. Omdat de aanallende partij wel buiten het zestienmetergebied moet blijven, verandert de tactiek in opbouw en drukzetten.
2. Ook teamofficials kunnen gele/rode kaart krijgen
Trainers, teammanagers of assistent-coaches moeten er vanaf nu extra goed opletten dat ze zich inhouden. Vroeger konden ze alleen worden weggestuurd, nu gaan ze ook op de bon. John van den Brom kreeg in de Europa League-voorronde direct al een gele kaart.
3. Gewisselde spelers via de kortste weg van het veld
De linksachter die naar de kant moet zien we niet langer opeens rechtsvoor staan om zo een zo'n lang mogelijke weg te kunnen bewandelen bij de wissel. Waar je staat, mag je het veld af bij een wissel. Nu zullen de gewisselde voetballers vast in de middencirkel belanden... Tijdwinst is uiteraard het duel van deze regel.
4. Aanvallend hands en er voordeel bij hebben, is altijd hands en betekent afkeuring door arbiter
Hands = hands, nu dan toch echt. Althans, aanvallend. Een doelpunt dat wordt gemaakt (deels) met de hand of arm, wordt hoe dan ook afgekeurd. Ook bij het creëren van de kans mag het helemaal niet meer.
En verder:
- de scheidsrechterbal wordt niet meer gekunsteld teruggegeven
- aanvallende spelers mogen niet meer in de muur
- een keeper mag de bal in de handen pakken, als wegwerken niet is gelukt
- een keeper moet zich op doellijn bevinden bij penalty en arbiter mag wachten met insluiten als keeper beweegt
- het team dat de toss wint mag of bepalen aan welke kant ze het doel aanvalt óf ervoor kiezen de aftrap te nemen
- alle spelers moeten tenminste twee meter afstand houden bij een ingooi
- de penaltyseries gaan gewoon weer via het AB-AB systeem, in plaats van het ABBA-systeem
Vond je dat offensief werkelijk inspirerend?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |