Oké allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:06 schreef Coco. het volgende:
[..]
Zippy het is een nieuw seizoen dus tijd voor nieuwe gimmicks.
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:11 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Drie goals en we mogen nog bijna een helft. Er gebeurt genoeg
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Potverdimme. Tijd voor (weer) een abonnement.
Oeh even checken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
Godverdomme. Bij mij niet helaasquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:13 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik heb die van mij opgezegd, maar op de een of andere manier werkt alles nog op de website van Fox Sports.
quote:
Kutzender. Gewoon kut.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:18 schreef PicoMMP het volgende:
[..]![]()
Ik loop nu wel een minuut achter en het hapert soms, maar ja, dat neem ik maar op de koop toe.
Kan ook pijnlijk zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Ligt erbij alsof er iets gebroken is, maar ik denk vooral z'n ego
Zoals?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:22 schreef Themeparktommy het volgende:
Zijn we allemaal al op de hoogte van de nieuwe regeltjes van de Eredivisie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |