Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Wellicht kunnen we over een paar wedstrijden verwijzen naar plaats 18quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn schijtlollige opmerking over Twente mag wel uit de OP.
Met Donny die dan niet meer bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.
Je zou dit overslaan zei jequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk komt Ties hier weer posten nu zijn cluppie terug is.
De Eredivisie is back!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een middelmaat allemaal zeg...
Drama queenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ook Donny nog weggaat, heb ik echt geen zin meer om Ajax te volgen.
quote:
quote:
Cerny > Neres volgens de broer van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Soberzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:Lange_Lans en ik staan volledig achter Leemans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |