Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Wellicht kunnen we over een paar wedstrijden verwijzen naar plaats 18quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef De_Kraam het volgende:
Mijn schijtlollige opmerking over Twente mag wel uit de OP.
Met Donny die dan niet meer bij de selectie zit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:26 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Gelukkig morgen DE GROTE AJAX SHOW allen.
Je zou dit overslaan zei jequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jezus wat een gehandicaptenvoetbal dit.
Dat hopen we allemaal.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef De_Kraam het volgende:
Hopelijk komt Ties hier weer posten nu zijn cluppie terug is.
De Eredivisie is back!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wat een middelmaat allemaal zeg...
Drama queenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als ook Donny nog weggaat, heb ik echt geen zin meer om Ajax te volgen.
quote:
quote:
Cerny > Neres volgens de broer van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Dennis Johnsen is beter dan Neres" - Hans Kraay jr.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
Soberzo.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
@:Lange_Lans en ik staan volledig achter Leemans.
Jens Podevijn, kent u die uitdrukking?quote:Eerste goal Eredivisie-seizoen
2011: Fernandez
2012: Podevijn
2013: Van Rhijn
2014: Drost
2015: Bel Hassani
2016: Menig
2017: Dessers
2018: Van Duinen
2019: Thy
Eigen goalquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoplakee, Thy scoort de seizoensopener! Puntjes in de Toto
We gaan weer een heerlijke eredivisiejaargang tegemoet!quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wel mooi dat de eerste goal dit seizoen een blunder van een keeper is.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"Sven van Beek moet tegen zichzelf in bescherming worden genomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Matige speler. Is die niet verongelukt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn, kent u die uitdrukking?
Ik ken er eentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Kut, ik had Johsen in de toto. En vele anderen Thy.
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matige speler. Is die niet verongelukt?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"Mentaal en fysiek gehandicapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Niet volgens Flashscorequote:
https://www.gva.be/cnt/ai(...)alst-ramt-koffiehuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.
Begin 2014.
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet hoogstaand. Als alle clubs zo spelen kan het seizoen voor PSV toch nog meevallen
Dat is 2011.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
https://www.gva.be/cnt/ai(...)alst-ramt-koffiehuis
Toch was dat in de jeugd een echt talentje.quote:
En dit zijn dan ook nog middenmotersquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet hoogstaand. Als alle clubs zo spelen kan het seizoen voor PSV toch nog meevallen
In FM verkocht ik hem ooit voor 90 miljoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Toch was dat in de jeugd een echt talentje.
KLOK KLEPEL zeg ik toch. Godverdomme Stijn zeg.quote:
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
KLOK KLEPEL zeg ik toch. Godverdomme Stijn zeg.
Die laatste ben ik echt compleet uit het oog verlorenquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Becker/Menig/de Sa
Genot.
Hendrix gaat naar Bolognaquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.
In FM heb ik ooit de CL gewonnen met Melvin Platje in de spits.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
In FM verkocht ik hem ooit voor 90 miljoen.
Het thuis van Bolognese chips.quote:
In FM heb ik Sjaak Polak naar Barcelona gehaaldquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
In FM heb ik ooit de CL gewonnen met Melvin Platje in de spits.
Al is het wel de vraag of Lozano en Bergwijn allebei vertrekken.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Daarom. Ik snap die paniek niet zo. Lato en Baumgartl gaan nog worden ingepast; ook al voetbal je met Hendrix en Rosario, in de Eredivisie voetbal je je vast wel langs een hoop clubs met de voorhoede die je hebt.
In FM haalde ik de achtste finales van de Europa League met Scheveningen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Trainde afgelopen zomer nog mee bij Jong Ajax om zijn conditie bij te houden.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die laatste ben ik echt compleet uit het oog verloren
Ook al een jaar zonder contract zo te zien en alweer 26
Lozano zal vast wel gaan. Bij Sevilla vind ik het nog maar afwachten of ze naar de prijs van PSV gaan. Of Sevilla wacht tot PSV onverhoopt de EL uitvliegt.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Al is het wel de vraag of Lozano en Bergwijn allebei vertrekken.
Ik met Nam Tae-Hee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:45 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Er was ook nog een tijd dat het uitpubliek van Ajax uit pure verveling bij wedstrijden onder De Boer maar 20 minuten lang zijn naam ging scanderen omdat het zo lekker klinktquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nieuwe Becker/Menig/de Sa
Genot.
Geen idee hoeveel Sevilla te besteden heeft.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Lozano zal vast wel gaan. Bij Sevilla vind ik het nog maar afwachten of ze naar de prijs van PSV gaan. Of Sevilla wacht tot PSV onverhoopt de EL uitvliegt.
35 miljoen euro betaalt Sevilla niet enorm snel. Ik vind dat ze Bergwijn wel echt nodig hebben, daar niet van.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Geen idee hoeveel Sevilla te besteden heeft.
Echt he.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef Tagliano het volgende:
Oh daar staat nog steeds die Wellenreuther
Waarom is die nog niet vervangen, daar blijkt toch al tijden van dat die nou niet bijster goed is
Zou wel een leuke transfer zijn.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:49 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
35 miljoen euro betaalt Sevilla niet enorm snel. Ik vind dat ze Bergwijn wel echt nodig hebben, daar niet van.
Gebeurt tegenwoordig niet enorm snel dat we een NL-speler in La Liga zien, nee. Laat ik niet over Wesley Hoedt beginnen (geen idee hoe het nu met hem gaat eigenlijk).quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou wel een leuke transfer zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |