Matige speler. Is die niet verongelukt?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn, kent u die uitdrukking?
Ik ken er eentjequote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:40 schreef PicoMMP het volgende:
Kut, ik had Johsen in de toto. En vele anderen Thy.
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:42 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Matige speler. Is die niet verongelukt?
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
"Een paar jaar geleden zat ik in de positie van De Ligt nu"Mentaal en fysiek gehandicapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
Niet volgens Flashscorequote:
https://www.gva.be/cnt/ai(...)alst-ramt-koffiehuisquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Jens Podevijn (24) heeft zijn contract bij Willem II ingeleverd. De Belgische vleugelaanvaller wil zich gaan richten op zijn maatschappelijke carrière.
Begin 2014.
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:43 schreef Zorro het volgende:
Dit is niet hoogstaand. Als alle clubs zo spelen kan het seizoen voor PSV toch nog meevallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |