Dat wordt een makkie voor Zwolle. Vitesse is geen club.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:32 schreef Zipportal het volgende:
Volgende week moet Zwolle naar Vitesse.
Wat moet ik me daar bij voorstellenquote:- een keeper mag de bal in de handen pakken, als wegwerken niet is gelukt
Spannend, een scheidsrechter die de keeper gaat insluitenquote:- een keeper moet zich op doellijn bevinden bij penalty en arbiter mag wachten met insluiten als keeper beweegt
Is dat nieuw? Zo ging dat al toen ik nog voetbalde. Of is het bij amateurs altijd anders geweest dan in de eredivisie?quote:- het team dat de toss wint mag of bepalen aan welke kant ze het doel aanvalt óf ervoor kiezen de aftrap te nemen
Zie edit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:33 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat wordt een makkie voor Zwolle. Vitesse is geen club.
Galgenwaard is geen stadion.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht presteert alleen tegen Ajax.
Vitesse is geen club.
Nee.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vond je dat offensief werkelijk inspirerend?
Ajax heeft al vier duels niet gewonnen in de streek Twente. Bij Utrecht twee keer winst en een gelijk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:34 schreef fetX het volgende:
[..]
Utrecht presteert alleen tegen Ajax.
Vitesse is geen club.
Hoe kan je dan een gelijkmaker verdienen. Willem II is iets directer, PEC tikt maar en tikt maar met de non-voetballers op posities waar vernuft hoort te staan.quote:
Twente uit is altijd vuurwerk.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ajax heeft al vier duels niet gewonnen in de streek Twente. Bij Utrecht twee keer winst en een gelijk.
HER2-1AJAquote:
Ik zag een paar keer aardige dingen met Bel Hassani en Elbers.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:35 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoe kan je dan een gelijkmaker verdienen. Willem II is iets directer, PEC tikt maar en tikt maar met de non-voetballers op posities waar vernuft hoort te staan.
Ik gok, als een eigen speler een bal wegtrapt, maar deze verkeerd raakt en omhoog schiet. Dan mag de keeper deze pakken.quote:
Die snapte ik ook niet helemaalquote:Spannend, een scheidsrechter die de keeper gaat insluiten
Zover ik weet ging dat bij mij ook altijd zo. Geen idee of dat ooit nog anders is geweest.quote:Is dat nieuw? Zo ging dat al toen ik nog voetbalde. Of is het bij amateurs altijd anders geweest dan in de eredivisie?
Op vrijdag zit er altijd iemand anders. Zoals die De Ridder.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Vanavond Studio Sport Eredivisie zonder @:TomEgbers.
Genot.
De opendeurenmachine.quote:
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Op vrijdag zit er altijd iemand anders. Zoals die De Ridder.
Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Vanavond Studio Sport Eredivisie zonder @:TomEgbers.
Genot.
Ik kan niet kijken. Topic volgen genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?
PEC Zwolle kan alleen dat deuntje van De Sjonnies neuriën.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:43 schreef SOG het volgende:
Ze zijn er weeeel hoort ze niiie
Sws wel erg als je als thuisclub als supporter wordt overklast door de uitclub
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Al met al vond ik dit best een aardig potje om het seizoen mee te openen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |