Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:39 schreef fetX het volgende:
Vanavond Studio Sport Eredivisie zonder @:TomEgbers.
Genot.
Ik kan niet kijken. Topic volgen genot.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Je weet dat dat over deze wedstrijd gaat he?
PEC Zwolle kan alleen dat deuntje van De Sjonnies neuriën.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:43 schreef SOG het volgende:
Ze zijn er weeeel hoort ze niiie
Sws wel erg als je als thuisclub als supporter wordt overklast door de uitclub
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:52 schreef Tagliano het volgende:
Al met al vond ik dit best een aardig potje om het seizoen mee te openen
Ga je niet in op mijn felicitatie?quote:
Dat manneke van Ajax deed het prima. En onze 'spits' (vorig jaar backup voor de andere Griek op de flank) viel ook niet tegen. Lekker gaan en schieten als je een kans ziet.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
Gefeliciteerd @:Lenny_Leonard . Leuke voorhoede alvast om naar te kijken.
Nog wat aardige middenvelders zoeken en het kan best wat worden komend seizoen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat manneke van Ajax deed het prima. En onze 'spits' (vorig jaar backup voor de andere Griek op de flank) viel ook niet tegen. Lekker gaan en schieten als je een kans ziet.
Er mag nog wel wat versterking bij, selectie te smal en de bank is zeer zwakquote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Goed jou ook weer hier te zien.
Manman, ons middenveld kan echt niet he
Ja lol die bank. Koster kon gewoon niet wisselen.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Er mag nog wel wat versterking bij, selectie te smal en de bank is zeer zwak
En de bank is ook wel te debiel. Heerkens linksback kan ook niet. Daar moet gewoon een normale verdediger staan.quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 21:55 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Nog wat aardige middenvelders zoeken en het kan best wat worden komend seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |