Al beter dan heel vorig seizoen. Ook wel meer geld natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:53 schreef PowerLoungen het volgende:
Ted van Leeuwen heeft het weer geflikt hoor
Oké zonde. Dat worden nog zware weken.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:56 schreef RipCity het volgende:
[..]
Half September zeiden ze. Na de interlandperiode.
Fred Grim godquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh RKC komt blijkbaar op voorsprong. Goden
VVV gaat degraderen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Oh RKC komt blijkbaar op voorsprong. Goden
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:56 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Iedere aap vangt weleens een nootje
Held!!! Zo goed dit.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 20:55 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Ik zei het vanmiddag al; zowel PSV als Ajax puntverlies.
Nee en Stam ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Haalt Mark van Bommel de kerst?
Botteghinquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Morgen staan we gewoon al 3 punten los van PSV en 2 van Ajax.
Kampioenschap binnen handbereik.
G Voetbal verdient ook waardering.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:02 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Botteghin
Vd Heijden
Gehandicaptenvoetbalgenot.
Ja maar dat verwacht Twente natuurlijk ook niet!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:05 schreef Tagliano het volgende:
Dan heb je iemand die kan passen en iemand die hard kan rennen
Zet je de eerste rechtsbuiten en de ander in het centrum
Haalt ie het einde van de zomervakantie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:00 schreef WethouderHekking het volgende:
Haalt Mark van Bommel de kerst?
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
Tevens is dit mijn 100.000e post.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Speciale dank natuurlijk aan de mensen van de VBL SC.
Onlo, Haags
, Smoof, Don, JeeCee, LR, Scrum, Saind, Tarado, C_A, Napo, Rens, DP, Knut, Inso
, GGMM, Lenny, L_L, Tukker
Drizzt, Scrup, Elan, Maxi, Kapi, Stijn, Coco, Caland.
En ja ik ben vast mensen vergeten.
Iedereen die haat ons.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:13 schreef Zeroku het volgende:
Wat zingen die lui van Twente eigenlijk?
Ik heb liever dat ie een goede verdediger haalt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Perrin het volgende:
[..]
Haalt ie het einde van de zomervakantie?
100.000quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Wat een mijlpaal .quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
Van harte, koningin Jojoortje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:12 schreef Jojoortje het volgende:
Twente straks bovenaan.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Onlo, Haags
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
Het is treurig, maar waar.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Echt?
Ze vinden zichzelf wel heel erg boeiend he
Dat zingen ze geregeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:15 schreef Tagliano het volgende:
Hey, de PSV-supporters hebben een nieuw liedje
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:14 schreef GGMM het volgende:
Gefeliciteerd @:jojoortje
Ondanks dat er bij mijn naam geen hartje staat.
HET IS DONKERBLAUWquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.
Een gokje dan: Een blauwe vinvis?quote:
Ik vind het moeilijk. Moet je mensen feliciteren met het hebben van geen leven?quote:
Ja heerlijk toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:19 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik vind het moeilijk. Moet je mensen feliciteren met het hebben van geen leven?
Het schept wel een band, dat wel.quote:
Van hartequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:17 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Jij bent al paars en dan nog zeuren. Man man man.
Mad of zo?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
'FC Twente olé' zingen,'ga staan als je voor Twente bent' en 'Twente, Twente Enschede' Dan houdt het wel op met variatie.
Niet te vergetenquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
'FC Twente olé' zingen,'ga staan als je voor Twente bent' en 'Twente, Twente Enschede' Dan houdt het wel op met variatie.
Bedankt maat. Dit zet ik in mijn favorieten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
https://www.htmlcsscolor.com/hex/011388
Die was net al benoemd. De ergste van al.quote:
Geen dank.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt maat. Dit zet ik in mijn favorieten.
Stelletje pestkoppen hier.
en als ze wel ruimte hebben, dan zijn ze niet erg goed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:22 schreef Tagliano het volgende:
Zolang PSV weinig ruimte heeft is het echt heel matig
Bergwijn gaat nog wel. Bommel haalt de kerst niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Matige selectie ook, op de aanval na. VBommel vliegt eruit dit seizoen gok ik.
Wie is iedereen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als dit het niveau van psv blijft, zijn ze nog helemaal niet zo zeker van een top 2-klassering die iedereen ze toedicht.
Voetbalminnend Nederland die de eredivisie omdoopt tot Ajax/psv tegen de rest.quote:
Nou ik heb uit betrouwbare bron toch wat anders gehoordquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:24 schreef Zeroku het volgende:
Als dit het niveau van psv blijft, zijn ze nog helemaal niet zo zeker van een top 2-klassering die iedereen ze toedicht.
quote:Op vrijdag 2 augustus 2019 20:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
PSV gaat dan ook weer gewoon rond de 80 punten halen.
Jouw definitie van betrouwbaar is vrij ruim zie ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou ik heb uit betrouwbare bron toch wat anders gehoord
[..]
Mad.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
Yup, mag dit seizoen weerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:27 schreef TLC het volgende:
In deze competitie zou Twente zomaar weer kampioen kunnen worden, of ze daarna Europa in mogen weet ik niet
Hmm, daar zit wat in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 21:28 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Jouw definitie van betrouwbaar is vrij ruim zie ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |