Alita Battle Angelquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die heb ik laatst nog gezien. Prima filmpje
Hunterquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Tadic staat snel weer in de spits.
Ik gok dat hij hem zo bedoeldequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:58 schreef het_synergy_effect het volgende:
[..]
Je zal me zelden betrappen op een post met een typefout of domme stelling.
ja wat wil je danquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:00 schreef El-Stinho het volgende:
Nog eens het interview van Rosario bekeken; Rosario: "Heel onnodig. Je hebt de wedstrijd onder controle. Ze schieten volgens mij een keer op doel, dus ja hij mag daar niet vrij schieten. We hebben iets te weinig grote kansen gecreëerd maar wel genoeg en zoals ik zei die eerste goal mag niet vallen. Ze creëren zelf niks ".
WTF
ik was ook tevreden over het spel van psvquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Bommel is tevreden over het spel.
dit is genantquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef El-Stinho het volgende:
Van Bommel wordt uitgelachen door de studio.
AZ.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie staat er bovenaan zondag om 22:00?
VVVquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Themeparktommy het volgende:
Wie staat er bovenaan zondag om 22:00?
Van Bommel is zo cliché in al zijn amateurpsychologie.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Van Bommel is tevreden over het spel.
Hadden die twee niet lange tijd ruzie?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef PowerLoungen het volgende:
Van Basten die Bommeltje kapot maakt
Heel lang.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hadden die twee niet lange tijd ruzie?
Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van Basten die hem kritiek geeft en Van Bommel die een comeback maakt dat Marco er helemaal niks van gebakken heeft als trainerquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja
Dat was ik vergeten. Dat wordt vast nog genot dit seizoen.
Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Yup . Omdat Bommeltje zijn 'taken' niet uitvoerde. Dus dan maar Orlando Engelaar omdat Bommeltje zich niet meer verkiesbaar stelde.
Engelaar was een parodie op een voetballer.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Engelaar deed het nog best goed op het EK2008 (lol)
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.
Cruijff heeft volgens mij ook ooit de operaties van Van Basten betaald. Alleen ging het ergens mis tussen die twee toch?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Engelaar kon lekker meevoetballen ja . Maar Van Basten (met Cruijff daarachter) had het niet zo op PSV-ers . Had ook al bijna slaande ruzie met Van Nistelrooy wat toen nog wel 'goed' kwam.
Manichequote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kuyt toen ipv hem in de spits tegen Portugal in 2006, genot.
Engelaar Superstarquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 23:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |