Er schijnt een leuk topic te zijn waar dit besproken wordt.quote:
Dat maakt het niet heel veel minder debiel vind ik eigenlijkquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Sadilek schuift neem ik aan door.
Klopt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat maakt het niet heel veel minder debiel vind ik eigenlijk
Mooi zoquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Utrecht nemen wij niet meer serieus.
Badder, hoe zou het met hem zijn?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien Badder, die heb ik al een tijdje niet gezien.
Dan zou jij dus gelijk hebben.
Van de Seychellen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef Zeroku het volgende:
Van Bommel Wellicht de nieuwe bondscoach?
Zonder El Khayati?quote:
Dat boeit niemand.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder, hoe zou het met hem zijn?
Badder, met zijn rare fratsen!quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder, hoe zou het met hem zijn?
Caps lock gebruikt?quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
NEMEN JULLIE MAAR UTREG MAAR NIET MEER SERIEUS SUKKELS! WIJ GAAN DAAROM JUIST WINNEN! MORGEN MET ADO DEN HAAG BEGINNEN! HAHAHAHAH
okquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
NEMEN JULLIE MAAR UTREG MAAR NIET MEER SERIEUS SUKKELS! WIJ GAAN DAAROM JUIST WINNEN! MORGEN MET ADO DEN HAAG BEGINNEN! HAHAHAHAH
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Badder, met zijn rare fratsen!
Ja, ik fantaseer daar wel eens over hoe het nu met hem zou zijn.
Vanuatu.quote:
Badder had moeite met een zogenaamd kliekje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Badder is vast k-o gegaan nadat Ten Hag toch een goede trainer bleek.
hahahahahahahahahhahahahahahaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Badder had moeite met een zogenaamd kliekje.
OKE PAUL, DANK JE.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:30 schreef Paul het volgende:
Necid gaat er drie maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.
Mooie tijden
Hhahahahahahahahahahahahahahahahaha wat een god was het ookquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ging zijn eerste account HoppaHoppa ofzo niet al door de shredder toen hij zei dat Hiljemark meer talent had dan Eriksen.
Mooie tijden
quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:32 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Necid gaat er drie maken.ben je voor ado?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♫ ~ Je kunt de massa niet beteugelen; het is een monster ~ Marcel van Roosmalen
wie zit er maandagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |