Dat is maandag pasquote:
https://www.foxsports.nl/(...)demorgen-eredivisie/quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Volgens mij is ze alleen de 'host' bij de wedstrijd van 12:15?
Geen idee ouwe reusquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook weer die kok?
Stel je voor dat die aids gewoon rechtstreeks de CL in gaat.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
Groningen of Heracles kampioen? AZ en Utrecht wordt het ook niet.
Klopt ze zwerft rond het stadion.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Nee ze is de nieuwe Kees Jansmaquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:41 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Jeetje.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Het gevecht tussen twee matige users?
Neeeeeeeeeeee ze is de nieuwe Kees Jansma op zondagochtendquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Klopt ze zwerft rond het stadion.
Ik kan bevestigen dat daar inderdaad niet zoveel voor nodig isquote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er laat altijd wel iemand een wind.
Mede vanwege dit soort wijsheden ben ik FA geworden.
Vandaar dat @onlogisch nog geen FA is dus.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er laat altijd wel iemand een wind.
Mede vanwege dit soort wijsheden ben ik FA geworden.
bas nijhuis en bryan linssenquote:
I see what you did there.quote:Op zaterdag 3 augustus 2019 22:25 schreef Arts-assistent het volgende:
Je zal me zelden betrappen op een post zonder een typefout of domme stelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |