Soms moet je wel ....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ik zou nooit naar zo'n festival toegaan vanwege ongemakkelijk en zo, maar als je er gewoon woont vallen de meeste ongemakken weg.
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hm een 7 is heilig.
Ik word flauwer dan flauw
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon 40+topics blijven volgen.
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moet
[..]
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.
Ik moet niks.quote:
Het is soms duivels moeilijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Ah... ik ben normaal scherper......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Slaperig worden is bij jou voldoendequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.
Geen GB schreeuwdm?quote:
Wie ? Ik ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
Laat Scrut gewoon in zijn waarde. Men vertelt als men wil vertellen, zo niet, prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.
Meestal is er geen licht in te bekennen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Voxs het volgende:
Vind maar eens een plaatje van een cowgirl met sterren in haar ogen.
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slaperig worden is bij jou voldoende
Mich, ein bisschen?quote:
Dan twee blauwe ogen, zijn ook sterretjes tochquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meestal is er geen licht in te bekennen.
Hij zit er weer provisorisch op. Nog niet laten maken. Als ik me een beetje uitrek, kan ik het prima zienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je spiegeltje afgelopen? Hoeveel procent van je maandsalaris?
Het wordt steeds vagerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij van mij,... Maar scrut zal wel iets anders hebben ... En Sas doet de buitenactiviteiten
Niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het niet
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan twee blauwe ogen, zijn ook sterretjes toch
In Lyza's wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meestal is er geen licht in te bekennen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het niet
Gaat dit over de witte golf die je in 1 keer armoedig kan maken? Als dat zo is stuur mij dan even een prive berichtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je spiegeltje afgelopen? Hoeveel procent van je maandsalaris?
quote:
Cheers !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.
Ik kan het ook niet meer volgen dus hou ik het bij het oude en zeg maar wat .... Sorry..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Het wordt steeds vagerof het ligt aan mij dan kan ook
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laat Scrut gewoon in zijn waarde. Men vertelt als men wil vertellen, zo niet, prima.
Kom op, dat doet denk ik iedereen. Een beetje te veel maar niet te veelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.
Dan heb je zeker 3 uur nodig op terug te lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb ruim 1 uur niet teruggelezen...
Je spreekt in raadselen, net of Mario terug is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij van mij,... Maar scrut zal wel iets anders hebben ... En Sas doet de buitenactiviteiten
Jah.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk niet als ik eerlijk moet zijnmaar jij was altijd in UTO geloof ik toch?
Oke, hoop dat het je goedgaat. Waarmee dan ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.
Dag !quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dan heb je zeker 3 uur nodig op terug te lezen.
Tot zo.
Daar wordt ie nu op afgerekend ...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk niet als ik eerlijk moet zijnmaar jij was altijd in UTO geloof ik toch?
So be it............quote:
Ik ga er voorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je spreekt in raadselen, net of Mario terug is.
Ik zag geen irritatie. En of iemand zich uit moet hij of zij zelf weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.
Uit jezelf dan, is mijn mening hoor.
Anders gewoon flink gas geven, dan blijf je iedereen voor. Het is toch wel een Cooper, hè? Niet zo'n laffe One?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij zit er weer provisorisch op. Nog niet laten maken. Als ik me een beetje uitrek, kan ik het prima zien
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zag geen irritatie. En of iemand zich uit moet hij of zij zelf weten.
Zeg het mij even als ik stom begin te lullen want dat is voor mij een teken dat ik moet stoppen en naar mijn bed moet gaan.quote:
Tis Fann maar.. Liefste meid hier wel dat mis je dan wel weer , maar goed jij hebt tenslotte mrs Apotjequote:
Naja, het was wel duidelijk al, anders had hij het bij binnenkomst wel verteld. Er over doorgaan, na aangeven, is ook vervelend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.
Uit jezelf dan, is mijn mening hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann maar.. Liefste meid hier wel dat mis je dan wel weer , maar goed jij hebt tenslotte mrs Apotje
Heb ik een mini?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders gewoon flink gas geven, dan blijf je iedereen voor. Het is toch wel een Cooper, hè? Niet zo'n laffe One?
Ja hoor, jij hebt behoorlijk het achterste van je tong laten zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb me aardig ge-uit en veel laten zien, moet voldoende zijn.
Je zag mijn huigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt behoorlijk het achterste van je tong laten zien.
Maak je niet druk man ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ja, wij hadden afgesproken dat jij een Mini hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb ik een mini?
Streep maar van je lijstje
Denk je dat ik mij druk maak,quote:
Dat .quote:
hé je mist ietsquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann maar.. Liefste meid hier wel dat mis je dan wel weer , maar goed jij hebt tenslotte mrs Apotje
quote:
He, zit je hier! Ik heb heel fok afgezochtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Dun is de mode toch?quote:
Neh.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, wij hadden afgesproken dat jij een Mini hebt.![]()
Een 1-serie dan?
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
He, zit je hier! Ik heb heel fok afgezocht
En je bevallige zelf even tonen, ook okequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:14 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik kom gewoon Scrut weer even welkom heten. Thats all.
Hé nog een nieuwe binnenkomer.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
u bent mevrouw Potje?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:14 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zag geen irritatie. En of iemand zich uit moet hij of zij zelf weten.
50+ misschien ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even op 40+ cursus.
Jij geeft toch die cursus?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dan moet ik nog even op 40+ cursus.
Mini Mousequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja.
[ afbeelding ]
Euh, wat is een Mouse?
Man manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naja, het was wel duidelijk al, anders had hij het bij binnenkomst wel verteld. Er over doorgaan, na aangeven, is ook vervelend.
Precies, ik zag het anders en dat post ik dan. Niet om jou perse op je vingers te tikken maar om mijn mening te geven. Dat doet men vaker, op een forum.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Je vergeet een derde manquote:
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een zwarte toch? Of heb je daar ook over gelogen?
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Brandschone keuken vast!quote:
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, al verheug ik mij wel op het omaschap
Wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerd
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb serieus een probleem hier!
Niet in dit topic maar in deze woonkamer. Buienrader werkt niet meer.
WANNEER KAN IK FIETSEN. JAFFO WACHT OP MIJ. HELP MIJ FOK! SERIEUS.
Capslock stond expres aan.
Heb je zo'n Google Home ding ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben gemaakt van....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Moet niet op dat mierengezeik ingaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.![]()
Je bent best wel tof.
Ik nog te scherp. Ik schenk nog een namaaklimoncello inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh lordIk ben niet zo scherp, blijkt maar weer.
Ja weet het skat.. Al vaker geopperdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springen
iedereen wil 38 blijven
Buienradar:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.
Ga je oma worden? Feli enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel!
Ik ga het niet terugzoeken en dat wist je. Bitch.
Leuk, mijn zus ook ik die wordt voor de eerst keer Oma ik ga morgen een Kadootje brengenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt van....
Waar ben ik van gemaakt?
Ik begrijp het nu ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Hebben jullie hier alleen commentaar op elkaar?
Ik wel op jouquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Doen ze altijd als het niet meer regent.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Buienradar:
The specified CGI application encountered an error and the server terminated the process.
???
Goed plan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik nog te scherp. Ik schenk nog een namaaklimoncello in
quote:
Het regent de pleuris hier. Altijd in Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doen ze altijd als het niet meer regent.
Heb je twee auto's?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OhIk wist het niet zeker. Eea hangt er ook vanaf over welke auto het gaat.
Soms, hoort erbij zo af en toequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
quote:
Nee ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij waarom dit een tekenfilmclip is?
Terecht. Het zou daar iedere dag 24 uur moeten regenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het regent de pleuris hier. Altijd in Rotterdam.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terecht. Het zou daar iedere dag 24 uur moeten regenen.
Sorry Til en Deisyy.
Ik heb nog moeite met mijn glas whiskey weg te werken.quote:
Lief, gelukkig is mijn nichtje vorige week bevallen dus opteer ik voor het co-oma schapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk, mijn zus ook ik die wordt voor de eerst keer Oma ik ga morgen een Kadootje brengen
het word een meisje dus ik het zo'n Holly dingen popje gekocht om alvast te oefenen
Ik wilde zoiets zeggen, maar rekende er stiekem op dat jij dat wel zou doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry Til en Deisyy.
Heel de app natquote:
Toch vind ik dat 010-020 gedoe echt gelul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets zeggen, maar rekende er stiekem op dat jij dat wel zou doen.
Desperate geile beerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rich bitch![]()
Heb je ook een cabrio? Overweeg je nooit om toch hetero te worden?
L2B Slaap ze gozert !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg plotseling een niet te negeren neiging om de trap op te lopen.![]()
Fijne nacht allen, tjuus.
1. Ik ben verre van een rich bitch.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rich bitch![]()
Heb je ook een cabrio? Overweeg je nooit om toch hetero te worden?
Slaap fijn L2Bquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Slaap lekker Lucky.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trust'nquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry Til en Deisyy.
Je slaapt gewoon boven ... heldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sowieso, 010 of 020 zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch vind ik dat 010-020 gedoe echt gelul.
Rotterdam vond ik verrassend leuk. Gespleten persoonlijkheidstad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slaapze!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb wel een leuke cipro-zaag.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Petzi hangt aan de lijn bij de cabriodealer as we speak.
Veel plezier bij de swamaboerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ok buienrader.nl doet het weer.
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Maar ik hou van jullie en ben straks weer terug of anders morgen.
Een goede avond iedereen.
In de tussentijd heb ik trouwens zelf de gehele set van Solomun afgeluisterd.
Doei
Nou als Ajax speelt voelen we dat wel, mijn zwagers zijn allemaal voor Feyenoordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ditoquote:
Nee, je bent een lieffiequote:
Haar in de war, iedere keer.quote:2. Geen cabrio
Ik zou het ook niet wetenquote:3. Waarom zou ik in hemelsnaam hetero willen worden?
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou als Ajax speelt voelen we dat wel, mijn zwagers zijn allemaal voor Feyenoord
DOEI!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Doei
Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag je liefje uit HHB bij Tijd voor Max (ik heb dat aanstaan tijdens het bewegen) Weet je wat ze kookte?
Volgens mij blijft Till nog een paar daagjes mokkenquote:
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruziequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregen
Nee johquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik verrassend leuk. Gespleten persoonlijkheidstad.
Alleen vandaag, voor zover ik weet .quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Doei
oiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
Wilde toch mijn SCmaten een raad vragen, en nee, ik ben geen zuiper en ook geen gebruiker wat ik teruglas
oh, ik moet mijn armen nog korter!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boyquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Doei
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boy
Het is tijd om je te bedenken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzoutenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.
Oke, hier zijn bergen korreltjes zoutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is tijd om je te bedenken.OH MY GAWD!! I LUV HERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is toch geen volle maan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alleen vandaag, voor zover ik weet .
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel zoute stengels te eten als dat helpt Petzquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
De echte hier nemen alles met een korreltje zout. Ik iig wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Qua timing ook wel een flinke misserquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.
Ja, dit was het 10% bier dat sprak, vrees ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?Nee niks, het slijt vanzelf wel, ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
TEAM BAKSTEEN
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Kan iemand even een samenvatting geven?
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en allesquote:
He’s alive!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Het was leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Hallo, je leest zeker niet vaak meequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.
Het buitelt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
De shoarma influencer was er weerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Snel dan, je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Dank!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Oh ja, die ook. Tnx.quote:
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Nee tuulk niet hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut bedoel je? Daar twijfelden we toch niet aan?
Ah, de blauwe hapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en alles
Dat is rap!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, de blauwe hap
Doodgaan van de cringe denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Dan heb je niet veel gelezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah...quote:
Scrut was bij de buurvrouw,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel dan, je hebt niets gemist.
Slaap ze Tilquote:
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen er samen aan moet werken.quote:
Jah, dat is een beetje de seats and sofa's van lekker eten ... oh wacht ... het is het blikje suikervrije Red Bull met een fles Absint van de lekkere ... oh barst.quote:Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
Tijd voor mij om naar bed te gaan.quote:
Have fun !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Laters SBE !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
[..]
Ah, de blauwe hap
Dat wat er onder de spoiler staat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Diepzinnigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
[..]
Ah, de blauwe hap
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
Das nie goequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
OH, zo doodquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Scrut was bij de buurvrouw,
en de buurman sloeg m knock-uot.
Verder heb ik niet teruggelezen
Overheen gescrolld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?
Ja, die willen ook wel eens iets anders dan regen, natuurlijk. Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Op de grond liggen ook niet, maar dat schijnt hier schering en inslag te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet op de kop slapen hè? Dat is niet goed!
Diagonaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Heb je een goede band met haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaan
Slaap lekker vosje!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!
Slaap lekker kunstenaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OH, zo doodWas 't weer nodig? Of wil je weer in je bikini passen van de zomer?
Dat is wel gaaf hoor, omgekeerd in bed gaan liggen. Compleet maf als je wakker wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
Ben je 1.90 m?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.
Een parallel bestaan, denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?
21 kilo erafquote:
Parallel is soms nidugquote:
Ik ging ook alweer richting de 80. Chocoladedingen zijn verslavend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
Dat moet haast wel want ik zou het niet weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Heeft vast met quantumeffecten te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |