Soms moet je wel ....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ik zou nooit naar zo'n festival toegaan vanwege ongemakkelijk en zo, maar als je er gewoon woont vallen de meeste ongemakken weg.
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hm een 7 is heilig.
Ik word flauwer dan flauw
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon 40+topics blijven volgen.
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moet
[..]
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.
Ik moet niks.quote:
Het is soms duivels moeilijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Ah... ik ben normaal scherper......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Slaperig worden is bij jou voldoendequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.
Geen GB schreeuwdm?quote:
Wie ? Ik ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
Laat Scrut gewoon in zijn waarde. Men vertelt als men wil vertellen, zo niet, prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |