Soms moet je wel ....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ik zou nooit naar zo'n festival toegaan vanwege ongemakkelijk en zo, maar als je er gewoon woont vallen de meeste ongemakken weg.
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moetquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:59 schreef Voxs het volgende:
[..]
Hm een 7 is heilig.
Ik word flauwer dan flauw
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Gewoon 40+topics blijven volgen.
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
En ik dronken maar dat staat vaak gelijk aan flauw. Al ben ik dan vaak nog best serieus als het moet
[..]
Dat was ik sowieso al van plan want die andere topics maken mij kwaad. Wat een kinderen zeg maar.
Ik moet niks.quote:
Het is soms duivels moeilijkquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Ah... ik ben normaal scherper......quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Lyza werd tegen gehouden door de duivel om een nieuw topic te openen.
Slaperig worden is bij jou voldoendequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.
Geen GB schreeuwdm?quote:
Wie ? Ik ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
Laat Scrut gewoon in zijn waarde. Men vertelt als men wil vertellen, zo niet, prima.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
Je bent weer hier, en uit dat je je irriteert aan bepaalde zaken, waardoor je duidelijk ook weg bent gebleven. En weer doe je je mond niet open
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik heb een glaasje slap namaak limoncello op, meestal is dronken worden neit nodig.
Meestal is er geen licht in te bekennen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:02 schreef Voxs het volgende:
Vind maar eens een plaatje van een cowgirl met sterren in haar ogen.
jaquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slaperig worden is bij jou voldoende
Mich, ein bisschen?quote:
Dan twee blauwe ogen, zijn ook sterretjes tochquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meestal is er geen licht in te bekennen.
Hij zit er weer provisorisch op. Nog niet laten maken. Als ik me een beetje uitrek, kan ik het prima zienquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je spiegeltje afgelopen? Hoeveel procent van je maandsalaris?
Het wordt steeds vagerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij van mij,... Maar scrut zal wel iets anders hebben ... En Sas doet de buitenactiviteiten
Niet?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het niet
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:03 schreef Petzi het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dan twee blauwe ogen, zijn ook sterretjes toch
In Lyza's wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Meestal is er geen licht in te bekennen.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:05 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Limoncello klinkt als een drankje wat muziek speelt. Serieus ik ken het niet
Gaat dit over de witte golf die je in 1 keer armoedig kan maken? Als dat zo is stuur mij dan even een prive berichtquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoe is het met je spiegeltje afgelopen? Hoeveel procent van je maandsalaris?
quote:
Cheers !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.
Ik kan het ook niet meer volgen dus hou ik het bij het oude en zeg maar wat .... Sorry..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef FANN het volgende:
[..]
Het wordt steeds vagerof het ligt aan mij dan kan ook
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef Voxs het volgende:
[..]
Laat Scrut gewoon in zijn waarde. Men vertelt als men wil vertellen, zo niet, prima.
Kom op, dat doet denk ik iedereen. Een beetje te veel maar niet te veelquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:07 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb net een glaasje whiskey ingeschonken. Maar wel een iets te volle.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |