Altijd!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:47 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Nee ook niet.
Nog iemand anders die zich aangesproken voelt toevallig?
Nee, geen ene zak op tv.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:47 schreef chufi het volgende:
Is er nog wat te zien op TV?
De mijne spotified nu
Of beeldtaal voor de beelddenkers \----------/quote:
man man man.... ik hoop dan je snel aan de beurt bentquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:48 schreef chufi het volgende:
[..]
donker scherm ipv wit , dat mij stoort aan de ogen en echt geen reet meer zie
Jaja, algemeen ... dat kennen we inmiddels hier. Dan zeggen we iets algemeens tegen of over iemand in het bijzonder.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:49 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh die had ik gemist
Jou ook niet. Het was gewoon een algemene observatie.
ja...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:49 schreef Voxs het volgende:
[..]
Of beeldtaal voor de beelddenkers \----------/
Ik had het over Voxs. Klaar, opgelost, slotje.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jaja, algemeen ... dat kennen we inmiddels hier. Dan zeggen we iets algemeens tegen of over iemand in het bijzonder.
Ook een plamuurlul?quote:
Ik ben echt maar 5 van de 9quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je username, sevenofnine maakt mijn hoofd er steeds van.
ja alles op zwart .. zal binnenkort de bank eens aaanschrijven ...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:50 schreef FANN het volgende:
[..]
man man man.... ik hoop dan je snel aan de beurt bent
Die kan ik ook wel gebruiken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:51 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij wilde wel, maar was even druk met iets anders.
[ afbeelding ]
Tis een mooi dingetjequote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had het over Voxs. Klaar, opgelost, slotje.
of je nog op rood staat bedoel je?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:52 schreef chufi het volgende:
[..]
ja alles op zwart .. zal binnenkort de bank eens aaanschrijven ...
Dat willen ze niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de 40+ barbecue.
Ik gooide mijn winterjas in de wolwas. Nu zijn mij armen te lang.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:51 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik had het over Voxs. Klaar, opgelost, slotje.
Maar ik heb alleen een 37+ id. Maakt dat uit.?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:53 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom op de 40+ barbecue.
Die is muzakken dit weekendquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
Is onze Grote Blauwe Leider aan het dansen vanavond?
Je hebt nog zeker een half jaar om je armen in te korten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik gooide mijn winterjas in de wolwas. Nu zijn mij armen te lang.
Ohjee!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
droog.........quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker een half jaar om je armen in te korten.
Je jas gekrompen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Voxs het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:54 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het een lelijk dingetje is.
Tegen de tijd dat het over is ben je sowieso oud genoeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een 37+ id. Maakt dat uit.?
Haha daar vertrouw ik dan op maar dan moet je mij dat topic toch eens laten zien want voor dat soort dingen ben ik altijd inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:56 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat het over is ben je sowieso oud genoeg.
Top! Ik zou nooit naar zo'n festival toegaan vanwege ongemakkelijk en zo, maar als je er gewoon woont vallen de meeste ongemakken weg.quote:
Geen probleem, chufi staat aan de poort.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Maar ik heb alleen een 37+ id. Maakt dat uit.?
Moet lukken welquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je hebt nog zeker een half jaar om je armen in te korten.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ohjee!Zonde.
Misschien heeft Prisha nog een jas nodig.Dit gaat echt te ver.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent verbitterd over een en ander. Gooi het in de groepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Top! Ik zou nooit naar zo'n festival toegaan vanwege ongemakkelijk en zo, maar als je er gewoon woont vallen de meeste ongemakken weg.
Gewoon 40+topics blijven volgen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:57 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Haha daar vertrouw ik dan op maar dan moet je mij dat topic toch eens laten zien want voor dat soort dingen ben ik altijd in
Nee, doe ik niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:58 schreef Petzi het volgende:
[..]
Je bent verbitterd over een en ander. Gooi het in de groep
Hm een 7 is heilig.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 00:55 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Voor jouw wil ik ook wel een 7 zijn al bekt dat niet lekker. Dan ben ik een 8 voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |