Het was leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Kan iemand even een samenvatting geven?
Hallo, je leest zeker niet vaak meequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.
Het buitelt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
De shoarma influencer was er weerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Snel dan, je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Dank!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Oh ja, die ook. Tnx.quote:
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Nee tuulk niet hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut bedoel je? Daar twijfelden we toch niet aan?
Ah, de blauwe hapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en alles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is rap!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, de blauwe hap
Doodgaan van de cringe denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Dan heb je niet veel gelezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah...quote:
Scrut was bij de buurvrouw,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel dan, je hebt niets gemist.
Slaap ze Tilquote:
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen er samen aan moet werken.quote:
Jah, dat is een beetje de seats and sofa's van lekker eten ... oh wacht ... het is het blikje suikervrije Red Bull met een fles Absint van de lekkere ... oh barst.quote:Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |