Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boy
Het is tijd om je te bedenken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzoutenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.
Oke, hier zijn bergen korreltjes zoutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is tijd om je te bedenken.OH MY GAWD!! I LUV HERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.
Het is toch geen volle maan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alleen vandaag, voor zover ik weet .
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel zoute stengels te eten als dat helpt Petzquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
De echte hier nemen alles met een korreltje zout. Ik iig wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Qua timing ook wel een flinke misserquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.
Ja, dit was het 10% bier dat sprak, vrees ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?Nee niks, het slijt vanzelf wel, ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
TEAM BAKSTEEN
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Kan iemand even een samenvatting geven?
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en allesquote:
He’s alive!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Het was leuk.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Hallo, je leest zeker niet vaak meequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.
Het buitelt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
De shoarma influencer was er weerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Snel dan, je hebt niets gemist.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Dank!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Het was leuk.
Scrut kwam terug gelukkig.
Verder weet ik het niet.
Geen emoticons te zien.
Oh ja, die ook. Tnx.quote:
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Nee tuulk niet hoe kom je erbijquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Scrut bedoel je? Daar twijfelden we toch niet aan?
Ah, de blauwe hapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:40 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en alles
Dat is rap!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb alle interessante posts van twee dagen terug gelezen in 25 seconden.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, de blauwe hap
Doodgaan van de cringe denkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM BAKSTEEN
Dan heb je niet veel gelezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Jah...quote:
Scrut was bij de buurvrouw,quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:41 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Snel dan, je hebt niets gemist.
Slaap ze Tilquote:
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
We zullen er samen aan moet werken.quote:
Jah, dat is een beetje de seats and sofa's van lekker eten ... oh wacht ... het is het blikje suikervrije Red Bull met een fles Absint van de lekkere ... oh barst.quote:Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
Tijd voor mij om naar bed te gaan.quote:
Have fun !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Laters SBE !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
[..]
Ah, de blauwe hap
Dat wat er onder de spoiler staat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Diepzinnigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
[..]
Ah, de blauwe hap
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
Das nie goequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
OH, zo doodquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Scrut was bij de buurvrouw,
en de buurman sloeg m knock-uot.
Verder heb ik niet teruggelezen
Overheen gescrolld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?
Ja, die willen ook wel eens iets anders dan regen, natuurlijk. Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Op de grond liggen ook niet, maar dat schijnt hier schering en inslag te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet op de kop slapen hè? Dat is niet goed!
Diagonaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Heb je een goede band met haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaan
Slaap lekker vosje!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!
Slaap lekker kunstenaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OH, zo doodWas 't weer nodig? Of wil je weer in je bikini passen van de zomer?
Dat is wel gaaf hoor, omgekeerd in bed gaan liggen. Compleet maf als je wakker wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
Ben je 1.90 m?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.
Een parallel bestaan, denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?
21 kilo erafquote:
Parallel is soms nidugquote:
Ik ging ook alweer richting de 80. Chocoladedingen zijn verslavend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |