Tijd voor mij om naar bed te gaan.quote:
Have fun !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Laters SBE !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Tijd voor mij om naar bed te gaan.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, de blauwe hap
Dat wat er onder de spoiler staat iddSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Diepzinnigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:42 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ah, de blauwe hap
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Voor mij ook, nog een fijne nacht(rust) allemaal!
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:46 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben altijd hier, vlakbij mijzelf.
Das nie goequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
OH, zo doodquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik kijk dat als ik beweeg en dan ga ik meestal wel behoorlijk dood. 5 kilo in 3 weken.
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:44 schreef Petzi het volgende:
[..]
Scrut was bij de buurvrouw,
en de buurman sloeg m knock-uot.
Verder heb ik niet teruggelezen
Overheen gescrolld.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Recce het volgende:
[..]
En hoelang deed je over alle oninteressante posts? Een paar uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |