Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzoutenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.
Oke, hier zijn bergen korreltjes zoutquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is tijd om je te bedenken.OH MY GAWD!! I LUV HERSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook goedemorgenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.
Het is toch geen volle maan?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Alleen vandaag, voor zover ik weet .
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zit wel zoute stengels te eten als dat helpt Petzquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
De echte hier nemen alles met een korreltje zout. Ik iig wel.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Neem mij aub met een korreltje zout, als ik serieus wordt merken jullie dit vanzelf
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Qua timing ook wel een flinke misserquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.
Ja, dit was het 10% bier dat sprak, vrees ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:34 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.
Hou toch eens op met dat minderwaardigheidscomplex.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:35 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nou ja, dan hoor ik vantevoren of ik ermee moet opzouten
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wat moet ik doen zodat je me vergeeft?Nee niks, het slijt vanzelf wel, ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nahzijn kroketten te min dan voor quality time?
TEAM BAKSTEEN
PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Kan iemand even een samenvatting geven?
Hoewel ik aan het doodgaan was moest ik wel lachen. Op zee aten ze het op woensdag. Selamat makan en allesquote:
He’s alive!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:39 schreef Recce het volgende:
Heb ik nog iets gemist? Kan iemand even een samenvatting geven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |