Man manquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Voxs het volgende:
[..]
Naja, het was wel duidelijk al, anders had hij het bij binnenkomst wel verteld. Er over doorgaan, na aangeven, is ook vervelend.
Precies, ik zag het anders en dat post ik dan. Niet om jou perse op je vingers te tikken maar om mijn mening te geven. Dat doet men vaker, op een forum.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Je vergeet een derde manquote:
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een zwarte toch? Of heb je daar ook over gelogen?
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Brandschone keuken vast!quote:
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, al verheug ik mij wel op het omaschap
Wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerd
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb serieus een probleem hier!
Niet in dit topic maar in deze woonkamer. Buienrader werkt niet meer.
WANNEER KAN IK FIETSEN. JAFFO WACHT OP MIJ. HELP MIJ FOK! SERIEUS.
Capslock stond expres aan.
Heb je zo'n Google Home ding ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben gemaakt van....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Moet niet op dat mierengezeik ingaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.![]()
Je bent best wel tof.
Ik nog te scherp. Ik schenk nog een namaaklimoncello inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh lordIk ben niet zo scherp, blijkt maar weer.
Ja weet het skat.. Al vaker geopperdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springen
iedereen wil 38 blijven
Buienradar:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.
Ga je oma worden? Feli enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel!
Ik ga het niet terugzoeken en dat wist je. Bitch.
Leuk, mijn zus ook ik die wordt voor de eerst keer Oma ik ga morgen een Kadootje brengenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Ik ben gemaakt van....
Waar ben ik van gemaakt?
Ik begrijp het nu ook nietquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Hebben jullie hier alleen commentaar op elkaar?
Ik wel op jouquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Yepquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
Doen ze altijd als het niet meer regent.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Buienradar:
The specified CGI application encountered an error and the server terminated the process.
???
Goed plan.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik nog te scherp. Ik schenk nog een namaaklimoncello in
quote:
Het regent de pleuris hier. Altijd in Rotterdam.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doen ze altijd als het niet meer regent.
Heb je twee auto's?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OhIk wist het niet zeker. Eea hangt er ook vanaf over welke auto het gaat.
Soms, hoort erbij zo af en toequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Crabapple het volgende:
quote:
Nee ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet jij waarom dit een tekenfilmclip is?
Terecht. Het zou daar iedere dag 24 uur moeten regenen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:23 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Het regent de pleuris hier. Altijd in Rotterdam.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Terecht. Het zou daar iedere dag 24 uur moeten regenen.
Sorry Til en Deisyy.
Ik heb nog moeite met mijn glas whiskey weg te werken.quote:
Lief, gelukkig is mijn nichtje vorige week bevallen dus opteer ik voor het co-oma schapquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
Leuk, mijn zus ook ik die wordt voor de eerst keer Oma ik ga morgen een Kadootje brengen
het word een meisje dus ik het zo'n Holly dingen popje gekocht om alvast te oefenen
Ik wilde zoiets zeggen, maar rekende er stiekem op dat jij dat wel zou doen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry Til en Deisyy.
Heel de app natquote:
Toch vind ik dat 010-020 gedoe echt gelul.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik wilde zoiets zeggen, maar rekende er stiekem op dat jij dat wel zou doen.
Desperate geile beerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rich bitch![]()
Heb je ook een cabrio? Overweeg je nooit om toch hetero te worden?
L2B Slaap ze gozert !!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg plotseling een niet te negeren neiging om de trap op te lopen.![]()
Fijne nacht allen, tjuus.
1. Ik ben verre van een rich bitch.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Rich bitch![]()
Heb je ook een cabrio? Overweeg je nooit om toch hetero te worden?
Slaap fijn L2Bquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Slaap lekker Lucky.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Trust'nquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sorry Til en Deisyy.
Je slaapt gewoon boven ... heldquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Sowieso, 010 of 020 zeggenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toch vind ik dat 010-020 gedoe echt gelul.
Rotterdam vond ik verrassend leuk. Gespleten persoonlijkheidstad.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Slaapze!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Ik heb wel een leuke cipro-zaag.quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Lyza666 het volgende:
Petzi hangt aan de lijn bij de cabriodealer as we speak.
Veel plezier bij de swamaboerquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ok buienrader.nl doet het weer.
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Maar ik hou van jullie en ben straks weer terug of anders morgen.
Een goede avond iedereen.
In de tussentijd heb ik trouwens zelf de gehele set van Solomun afgeluisterd.
Doei
Nou als Ajax speelt voelen we dat wel, mijn zwagers zijn allemaal voor Feyenoordquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ditoquote:
Nee, je bent een lieffiequote:
Haar in de war, iedere keer.quote:2. Geen cabrio
Ik zou het ook niet wetenquote:3. Waarom zou ik in hemelsnaam hetero willen worden?
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou als Ajax speelt voelen we dat wel, mijn zwagers zijn allemaal voor Feyenoord
DOEI!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Doei
Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag je liefje uit HHB bij Tijd voor Max (ik heb dat aanstaan tijdens het bewegen) Weet je wat ze kookte?
Volgens mij blijft Till nog een paar daagjes mokkenquote:
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruziequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregen
Nee johquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik verrassend leuk. Gespleten persoonlijkheidstad.
Alleen vandaag, voor zover ik weet .quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Doei
oiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
Wilde toch mijn SCmaten een raad vragen, en nee, ik ben geen zuiper en ook geen gebruiker wat ik teruglas
oh, ik moet mijn armen nog korter!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boyquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Doei
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |