Precies, ik zag het anders en dat post ik dan. Niet om jou perse op je vingers te tikken maar om mijn mening te geven. Dat doet men vaker, op een forum.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Je vergeet een derde manquote:
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel een zwarte toch? Of heb je daar ook over gelogen?
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:16 schreef Petzi het volgende:
[..]
Mensen zien niet alles hetzelfde. Nadat ik wat teruggelezen had kon ik me daar iets bij voorstellen.
\voor zover ik je lees ben je een superlief mens. Maar hou eens op met dat op mijn vingers tikken
Brandschone keuken vast!quote:
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springenquote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, al verheug ik mij wel op het omaschap
Wel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik heb nooit wat over de kleur gezegd. Leuk geprobeerd
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik heb serieus een probleem hier!
Niet in dit topic maar in deze woonkamer. Buienrader werkt niet meer.
WANNEER KAN IK FIETSEN. JAFFO WACHT OP MIJ. HELP MIJ FOK! SERIEUS.
Capslock stond expres aan.
Heb je zo'n Google Home ding ?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben gemaakt van....quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Voxs het volgende:
[..]
Gesmolten suiker is ook suiker, gewoon gaan!
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Five4Nine het volgende:
Moet niet op dat mierengezeik ingaanquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Lees hier niet alles negatief ten opzichte van jou.![]()
Je bent best wel tof.
Ik nog te scherp. Ik schenk nog een namaaklimoncello inquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Oh lordIk ben niet zo scherp, blijkt maar weer.
Ja weet het skat.. Al vaker geopperdquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef FANN het volgende:
[..]
We kunnen een 50+ Topic maken Chuf, maar ik denk niet dat er veel mensen staan te springen
iedereen wil 38 blijven
Buienradar:quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je moet die gasten niet vertrouwen, gewoon gaan fietsen.
Ga je oma worden? Feli enzoquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:19 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nee, al verheug ik mij wel op het omaschap
Ohquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:20 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wel!
Ik ga het niet terugzoeken en dat wist je. Bitch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |