Dan heb je zeker 3 uur nodig op terug te lezen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb ruim 1 uur niet teruggelezen...
Je spreekt in raadselen, net of Mario terug is.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Jij van mij,... Maar scrut zal wel iets anders hebben ... En Sas doet de buitenactiviteiten
Jah.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk niet als ik eerlijk moet zijnmaar jij was altijd in UTO geloof ik toch?
Oke, hoop dat het je goedgaat. Waarmee dan ook.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, dat ik weggebleven ben had niks met hier te maken. Waarmee wel ga ik niet vertellen.
Dag !quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Five4Nine het volgende:
[..]
Dan heb je zeker 3 uur nodig op terug te lezen.
Tot zo.
Daar wordt ie nu op afgerekend ...quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
eigenlijk niet als ik eerlijk moet zijnmaar jij was altijd in UTO geloof ik toch?
So be it............quote:
Ik ga er voorquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je spreekt in raadselen, net of Mario terug is.
Ik zag geen irritatie. En of iemand zich uit moet hij of zij zelf weten.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.
Uit jezelf dan, is mijn mening hoor.
Anders gewoon flink gas geven, dan blijf je iedereen voor. Het is toch wel een Cooper, hč? Niet zo'n laffe One?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:06 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hij zit er weer provisorisch op. Nog niet laten maken. Als ik me een beetje uitrek, kan ik het prima zien
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:10 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik zag geen irritatie. En of iemand zich uit moet hij of zij zelf weten.
Zeg het mij even als ik stom begin te lullen want dat is voor mij een teken dat ik moet stoppen en naar mijn bed moet gaan.quote:
Tis Fann maar.. Liefste meid hier wel dat mis je dan wel weer , maar goed jij hebt tenslotte mrs Apotjequote:
Naja, het was wel duidelijk al, anders had hij het bij binnenkomst wel verteld. Er over doorgaan, na aangeven, is ook vervelend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:08 schreef Petzi het volgende:
[..]
Klopt maar links en rechts laten voelen dat je je irriteert hoeft ook niet.
Uit jezelf dan, is mijn mening hoor.
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis Fann maar.. Liefste meid hier wel dat mis je dan wel weer , maar goed jij hebt tenslotte mrs Apotje
Heb ik een mini?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:10 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Anders gewoon flink gas geven, dan blijf je iedereen voor. Het is toch wel een Cooper, hč? Niet zo'n laffe One?
Ja hoor, jij hebt behoorlijk het achterste van je tong laten zien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb me aardig ge-uit en veel laten zien, moet voldoende zijn.
Je zag mijn huigquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:12 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja hoor, jij hebt behoorlijk het achterste van je tong laten zien.
Maak je niet druk man ..quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Amphorapotje het volgende:
Ik heb me aardig ge-uit en veel laten zien, moet voldoende zijn.
Ja, wij hadden afgesproken dat jij een Mini hebt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:11 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Heb ik een mini?
Streep maar van je lijstje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |