ditoquote:
Nee, je bent een lieffiequote:
Haar in de war, iedere keer.quote:2. Geen cabrio
Ik zou het ook niet wetenquote:3. Waarom zou ik in hemelsnaam hetero willen worden?
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Nou als Ajax speelt voelen we dat wel, mijn zwagers zijn allemaal voor Feyenoord
DOEI!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ok buienrader.nl doet het weer.
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Maar ik hou van jullie en ben straks weer terug of anders morgen.
Een goede avond iedereen.
In de tussentijd heb ik trouwens zelf de gehele set van Solomun afgeluisterd.
Doei
Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:26 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Krijg plotseling een niet te negeren neiging om de trap op te lopen.![]()
Fijne nacht allen, tjuus.
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik zag je liefje uit HHB bij Tijd voor Max (ik heb dat aanstaan tijdens het bewegen) Weet je wat ze kookte?
Volgens mij blijft Till nog een paar daagjes mokkenquote:
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruziequote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik ben gevlucht uit uto, ik heb hier asiel gekregen
Nee johquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
Rotterdam vond ik verrassend leuk. Gespleten persoonlijkheidstad.
Alleen vandaag, voor zover ik weet .quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Crabapple het volgende:
[..]
Dat vermoeden had ik al, maar ze maken hier ook ruzie
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Het regent nu zachtjes en ik pak hier een elektrische fiets. Nee ik ben niet dik. Ik wil snel door de regen fietsen nu.
Tot zo. Maar dan ben ik echt van de kaart. Of ik kom helemaal niet meer terug maar dan spreek ik jullie morgen!
Wat een heerlijk topic is dit, serieus. Ik word beledigt, iets wat mij geen kut uitmaakt omdat dat anders is dan in andere topics. Ik word in een hoekje gezet omdat ik hier binnen kom met mijn grote mond. Iets wat ik ook gewoon accepteer.
Doei
oiquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kutstad met asocialen. Laat het nog maar eens platgooien.
Je hoeft je vragen niet aan te kondigen hoor. Mag, maar hoeft niet.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:31 schreef Petzi het volgende:
Wilde toch mijn SCmaten een raad vragen, en nee, ik ben geen zuiper en ook geen gebruiker wat ik teruglas
oh, ik moet mijn armen nog korter!quote:
quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boyquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:28 schreef Five4Nine het volgende:
Ik ben er vandoor.
Doei
Doe normaal, gek. En nee, dat is geen humor.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jah eerst kunnen we sterven en nu.....ik hou van jullie...vreemd op zijn minst.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Je gaat me wel wat snel, pretty boy
Het is tijd om je te bedenken.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:32 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Dat is m'n liefje allang niet meer. Maar vertel!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |