Ja, die willen ook wel eens iets anders dan regen, natuurlijk. Trustenquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:45 schreef Crabapple het volgende:
Morgen middag mijn Zwager en neef uit Rotjeknor op visite, ga zo mijn bed opzoeken.
Op de grond liggen ook niet, maar dat schijnt hier schering en inslag te zijn.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Niet op de kop slapen hè? Dat is niet goed!
Diagonaalquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat klinkt gezellig! Heb je een goede band met haar?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mijn buurvrouw heeft haar vriend niet nodig om mij knock ot te slaan
Slaap lekker vosje!quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Recce het volgende:
[..]
Je bent vlakbij jezelf? Niet op dezelfde plek? Ik heb wel eens gelezen over uittredingen, maar dit gaat nog een stukje verder. Erg normaal klinkt het niet!
Slaap lekker kunstenaarquote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Diagonaal
Fijne nacht, en den hihi en love yois
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:52 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet helemaal in sync nog, zit er net een halve millimeter naast. Niet helemaal scherp dus.
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:48 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
OH, zo doodWas 't weer nodig? Of wil je weer in je bikini passen van de zomer?
Dat is wel gaaf hoor, omgekeerd in bed gaan liggen. Compleet maf als je wakker wordt.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
Ben je 1.90 m?quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:54 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Ik zit lekker met 99 kilo, even drinken halen.
Een parallel bestaan, denk ik.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Loop je voor of achter? Of zit je op een zijspoor?
21 kilo erafquote:
Parallel is soms nidugquote:
Ik ging ook alweer richting de 80. Chocoladedingen zijn verslavend.quote:Op zaterdag 4 mei 2019 01:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, ruim 85. Die humus zet nog flink aan, zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |