Ik was altijd al tof...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een tofheidsnote
En een paar andere, maar die zijn minder tof
Psies, ik ga me er in ieder geval niet anders door gedragen. Maar het kan erger: fora waar ze je account verwijderen bij tijdelijke inactiviteit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.
Als iemand zich nou echt misdraagt OK, maar dat heb ik nog nooit op Fok! gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Psies, ik ga me er in ieder geval niet anders door gedragen. Maar het kan erger: fora waar ze je account verwijderen bij tijdelijke inactiviteit.Jammer dan voor je, had je maar niet op vakantie moeten gaan, of ziek moeten worden.
Is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:44 schreef D. het volgende:
Kennelijk heb ik me 4 jaar geleden in 40+ misdragen
Er was toen zo’n blauwe die postdiarree had. Herkenbaar?quote:
Schiet de stress er al in?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor de werklui weer, ff checken wat ze gaan doen.
nu krijg je een note voor Crewbashingquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er was ooit een duif tegen het raam gevlogen hier en dat overleefde het beestje niet. Daar hebben we bij mijn ouders bitterballen van gemaakt. Ik postte dat als topic op FOK. foto erbij van de duif, dit dat.
Werd gesloten want 'verzonnen'.²
/carequote:Op dinsdag 23 april 2019 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nu krijg je een note voor Crewbashingen ik krijg een note dat ik jou heb opgestookt
Ja, dat kán toch ook niet! Daar kwam je nog mooi weg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
Ik spreek me niet uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb niks tegen de crew, maar laat me gewoon en overdrijf niet zo.
je weet het niet.......quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
/care
Misschien door het duif verhaal ook wel een note gekregen: 'user liegt' of zo.
Ik heb er niet veel en de laatste is niet recent, ben verder ook een vrij keurige man.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spreek me niet uit
Ben al 4 jaar note-vrij, en dat bevalt wel
Ja gekke mensen.. ik iets van 3 of 4 over 1 dingetje en dan als laatste oh sorry het ging om iemand anders...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet het niet.......ik heb gisterenavond 5 km gewandeld....
was gelogen
Al geschoren?quote:
nou ja la maar waaien Chuf..........quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gekke mensen.. ik iets van 3 of 4 over 1 dingetje en dan als laatste oh sorry het ging om iemand anders...
Avgquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat we ze in kunnen zien nu?
Zodat je er eens goed over na gaat denken hoe je kan posten op een manier die iedereen bevalt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
In het begin moest je er voor betalen en sommige users waren nog zo achterlijk om dat te doen ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...
Nouu ja... IK wist niet hoe.... misschien wist iedereen het wel maar jij dus ook niet blijkbaar,,
nu voel ik me iets minder dat ik dat niet wist
ow, graag gedaan danquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...
Nouu ja... IK wist niet hoe.... misschien wist iedereen het wel maar jij dus ook niet blijkbaar,,
nu voel ik me iets minder dat ik dat niet wist
ik was ook zo achterlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In het begin moest je er voor betalen en sommige users waren nog zo achterlijk om dat te doen ook.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodat je er eens goed over na gaat denken hoe je kan posten op een manier die iedereen bevalt.
Ja toen had je opeens ook geen abo meer nodig.. alleen kreeg je wel extra adsquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
maar dat ging een tijdje terug toch al in?
Wat de neuk kan het je schelen wat ze van je denken joh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ik was ook zo achterlijk1x geloof ik.. misschien 2x maar dat weet ik niet zeker.......
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liever gezouten, maar dat is mijn mening.
Jouw ongezouten mening?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Liever gezouten, maar dat is mijn mening.
Ze liggen even stil. Goedemorgen gelukkige2 schoftquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:18 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ze liggen even stil. Goedemorgen gelukkige2 schoft
voor de grap zou ik het kunnen doen maar ja, dan word ik helemaal niet meer serieus genomenquote:
*zegt niets*quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:21 schreef sacha het volgende:
[..]
voor de grap zou ik het kunnen doen maar ja, dan word ik helemaal niet meer serieus genomen
oh wacht
Zit je er al zo lang ook? Volgens mij begon ik in 2004. Ieder keer als ik van provider wisselde nam ik een ander account.quote:
Vanaf ‘99quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit je er al zo lang ook? Volgens mij begon ik in 2004. Ieder keer als ik van provider wisselde nam ik een ander account.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefst ging ik weer terug naar bed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
lekker viesssssssssquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
Lawaai....en er kan van alles gebeuren, je weet het niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?
Beetje de stoere bink aan het spelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kun je gelijk kennis maken met mn pappa en mammaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Hoezo dat? Het is noodzakelijk kwaad. Kan die tuin echt niet meer zien, maar weinig keus. En over een paar dagen gaat het regenen, dus het moet nu wel.quote:
ik zit graag met mijn handen in de modderquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Over een paar dagen is zand modder..quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit graag met mijn handen in de modder![]()
zo, dat moest ik 10 keer herformuleren
ik zeg maar gewoon jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wad kan dat waar de strand dan anders zand
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.quote:
ja, ik tuinier op zandgrond (dùh) en het is hier eng droogquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.
en daar woon ik tusseninquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
Of met andere woorden:
Wad modder, strand zand
Is dat eilandisch voor jaloers?quote:
Daar in de Pijp?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was in mijn droom vannacht weer in mijn oude huis in de stad, daar ben ik vaak
sassischquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat eilandisch voor jaloers?
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van hadquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:49 schreef sararaats het volgende:
minder hoofdpijn sinds mijn piercing weg is.
Alles goed met jullie?
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van had
OK , aan een kant zat ie?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?
Linksquote:
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ookquote:
Nu al, ik dacht dat ie morgen pas kwam.quote:
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.quote:
Lekker rustig ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ook![]()
Hoop voor je dat de hoofdpijn helemaal verdwijnt
En zo aan het bier ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.
13 mei mri ivm mijn ogen.
Ja, dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogen
Ja kan bedreigend overkomenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Verdeel ze wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk maar niet naar mijn notes, ik krijg ze al als ik enter druk geloof ik
quote:
De eerdere lagen zand zaten er al op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]van ouderdom? die van mij blijft nog aardig op kleur na 18 jaar
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:02 schreef chufi het volgende:
Heeft het zand geregend? of as uit het oosten?
daar zou de mijne ook staanquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij staat in de garage.
Geen auto.quote:
owjjj ieeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Hele keuken vol met mieren fuck my liiiiifeeeee
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Misschien kun je een eenpersoonsvluchtelingenkamp bouwen ipv een kasquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj ieeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
ik haat mieren. Vlucht Tilly! Of kill ze en vlucht. DOE IETS!!!
bel de ongediertebestrijdingsdienstquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Bloem! Heb je bloem?? Ik had eerst een mierenplaag, ineens zaten ze hier in de gordijnen overal. Toen kwam mijn hulp (damn ik mis haar...alles zelf doen valt niet mee) dus met dat ze niet tegen bloem kunnen en dan verdwijnen. Ze had bloem gestrooid en inderdaad, ze waren zo weg. Geen idee waarheen. Maar wel weg!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kun je een eenpersoonsvluchtelingenkamp bouwen ipv een kasZit ff pauze te houden want trek het niet meer maar in de wetenschap dat er vast nog een paar rond krioelen ahhhh
Huh echtquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bloem! Heb je bloem?? Ik had eerst een mierenplaag, ineens zaten ze hier in de gordijnen overal. Toen kwam mijn hulp (damn ik mis haar...alles zelf doen valt niet mee) dus met dat ze niet tegen bloem kunnen en dan verdwijnen. Ze had bloem gestrooid en inderdaad, ze waren zo weg. Geen idee waarheen. Maar wel weg!
Ik zou op zoek gaan naar de bron, daar de fik in steken, lokdozen neerzetten en checken of alle etenswaren goed zijn afgesloten.quote:
"Goedemiddag, met de ongediertebestrijdingsdienst".quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom moet je ze bellen , dan hoor je waat ze zeggen
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh echtja dat heb ik wel in huis. Maar weet je zeker dat het bloem was? Klinkt als iets waar ze juist naar op zoek zijn
Paasvuurquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar de bron, daar de fik in steken, lokdozen neerzetten en checken of alle etenswaren goed zijn afgesloten.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh echtja dat heb ik wel in huis. Maar weet je zeker dat het bloem was? Klinkt als iets waar ze juist naar op zoek zijn
quote:De werksters van de mierenkolonie zijn altijd op zoek naar voedsel. Een goede truc is om meel, witte bloem of bakpoeder met honing te mengen. De werksters komen op de zoetigheid van de honing af. Ze nemen het voedsel dan mee naar het mierennest. Daar eten alle mieren van het mengsel. Vervolgens overleven ze het niet omdat mieren niet tegen gist kunnen. Mieren zetten namelijk uit van gist.
Kee ik ga het proberen. Hand pillen in m’n mik en daar gaan we weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.
Ze strooide het onderaan de gordijnen. En ze warene cht zo weg.
Ik heb het nooit geweten, maar echt wel een hele handige oplossing.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.
Ze strooide het onderaan de gordijnen. En ze warene cht zo weg.
ah kijk eens, zo zit dat dus. Zij mengde het niet eens, strooide het gewoon uit, dat werkte al.quote:
iiiiiiiquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gegiste mieren.Zou dat lekker zijn?
Als je ze eerst door de bloem rolt wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gegiste mieren.Zou dat lekker zijn?
Iets met een stok in een mierennest,en dan lopen ze zo hun mond in.quote:
En dan serveren met honing.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ze eerst door de bloem rolt wel.
ja vast welquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan bedreigend overkomen
* Ghostbuster ziet je morgen FAN
ik ben ook niet dol op ze, maar ja het zijn wel nuttige beestjes ... dat dan weer wel ...quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef Marsani het volgende:
Ik haat alle insecten. Vooral van die futuristische exemplaren die jou ineens als landingsbaan zien.
Brrrr.
kippenvel bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
ik kreg ganzenhuid wanneer mieren ameisen krabbelen ,niet leuk
Ben ook niet nuttig vandaag. Binnen een week 12 kilo aangekomen en erge last van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook niet dol op ze, maar ja het zijn wel nuttige beestjes ... dat dan weer wel ...
nuttiger dan ik denk ik .... in ieder geval vandaag.... ik heb weer liggen pitten
12 kilo in één week?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben ook niet nuttig vandaag. Binnen een week 12 kilo aangekomen en erge last van.
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.quote:
De mijne ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij staat in de garage.
oh... het bestaat écht ... ik dacht het zal wel anders heten bij julliequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
ik kreg ganzenhuid wanneer mieren ameisen krabbelen ,niet leuk
ah.... da's klote.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.
Kippenvel is in het Duits Gänzenhautquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... het bestaat écht ... ik dacht het zal wel anders heten bij jullie, maar dit is wéér iets anders
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keratosis_pilaris
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.
je dat dacht ik dus ook... maar er bestaat ook een huidziekte die zo heet blijkbaar....quote:
Mierentietjes worden ze ook wel genoemd, wat hierin wel weer toepasselijk is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
je dat dacht ik dus ook... maar er bestaat ook een huidziekte die zo heet blijkbaar....
anyway's je gaat er niet dood aan zeg maar....
Hoi Saar,ken jij Commissaris van Inn?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mijne ook.
Weer een druk weekend voor de boeg en op 4 mei ga ik 6 km wandelen in Blankenberge.
goeie vraag.... ik zat ook al te denken hoe krijg je 12 kg er weer vanaf.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?
Ja, nog wel. Maar kan ook chronisch worden. Dan kunnen ze het zwachtelen of afvoeren met drain. Maar tot nu toe niet nodig. Het is lastig want mijn broek past niet meer, dus zit hier nu op lange blouse en verder niks. Wel lekker koel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?
Het klotst wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
goeie vraag.... ik zat ook al te denken hoe krijg je 12 kg er weer vanaf.....![]()
best veel......
dat klink best liefquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mierentietjes worden ze ook wel genoemd, wat hierin wel weer toepasselijk is.
Goosebumbs.quote:
Pfff heftig, is dat een gevolg van toen je ernstig ziek was?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, nog wel. Maar kan ook chronisch worden. Dan kunnen ze het zwachtelen of afvoeren met drain. Maar tot nu toe niet nodig. Het is lastig want mijn broek past niet meer, dus zit hier nu op lange blouse en verder niks. Wel lekker koel.
Ja lymfeklieren in buik, bekken en bovenbenen weggehaald toen. Maar ach, ik leef nog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff heftig, is dat een gevolg van toen je ernstig ziek was?
Snap ik, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja lymfeklieren in buik, bekken en bovenbenen weggehaald toen. Maar ach, ik leef nog.
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.quote:
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.
ik heb wel meer last van muggen... komt door het water denk ik... hoewel het tot nu toe welquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.
je ging janken toen Frits de spin doodging?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.
Oooh neefies , jakkes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel meer last van muggen... komt door het water denk ik... hoewel het tot nu toe wel
meevalt...
''éffe afkloppen''
Ja je snapt het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je ging janken toen Frits de spin doodging?
ik geloof dat ik je zin niet helemaal snap... maar dat kan ook aan mij liggen
ik heb er vannacht de lange uto topic van gisteren en betje gelezen daar is toch helemal niks losquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
frits de spin... was het een mannetje of een vrouwtje ?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.
Ik moet patat halen van je collega.quote:
Nee het is een groot toneelstukquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er vannacht de lange uto topic van gisteren en betje gelezen daar is toch helemal niks los
Geil.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet patat halen van je collega.
Met een frikandel XXL.quote:
Kan ze dat zelf nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet patat halen van je collega.
Vrouwen,je weet toch.quote:
Heb je een plaag?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha heb bloem gestrooid, lichtelijk paranoïde nu, wat als er mogen ineens nog veel meer mieren lopen aaaah
Ik heb nog een halve haan...denk dat ik er ook maar een paar frites bij doe.quote:
@Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Miertjes zijn hele nijvere beestjes.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom huur je @:Lucky2Bastard niet in, @:TillyB?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?
Zal het in m’n achterhoofd houden, wie weet word ik ooit zó wanhopigquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nou, kijk, dat is dan wel een beetje inclusief het hele huis, zeg maar...
Ik had vroeger mieren in een grote pot. Die gaf ik elke dag honing en af en toe een dode vlieg. Die kolonie heeft het jaren uitgehouden.quote:
Zieke mensen hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vroeger mieren in een grote pot. Die gaf ik elke dag honing en af en toe een dode vlieg. Die kolonie heeft het jaren uitgehouden.
Daar weet Prish niets van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?
ik wil weten wat ze doen, zelfs in huis, ik vind dat bijzonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had de tijd van je leven gehad dan hier vanmiddag
Jij bent zeker al op zoek naar allerlei gif om de mieren uit te roeien.quote:
Ok Sas Wolkersquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil weten wat ze doen, zelfs in huis, ik vind dat bijzonder
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt mieren in huis, wij niet. Wij maken wel gewoon schoon.
Hallo ze zaten in mn koelkastquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent zeker al op zoek naar allerlei gif om de mieren uit te roeien.Wie is er hier nou ziek.
Ik heb geen zin onderworpen te worden aan spaghettification.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel: gewoon in het zwarte gat gooien.
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.quote:
Zo'n nichtje heb ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd sorry als ik per ongeluk op een beestje ga staan
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.
All inclusive.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd sorry als ik per ongeluk op een beestje ga staan
Het kan ook gaan om een soort die het veel te warm vindt de laatste dagen. Dan is het niet raar dat ze bij Tilly hun heil zoeken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.
Oh, gezellig! Moeten die helemaal met de boot komen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijzelf, Tante Til gaat zo de crisisdienst voor mij inschakelen
😳quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een heel klein kwastje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel moeilijk te beschilderen voor Pasen...
euh....als ik jou was zou ik voor het slapen gaan even je bed controleren....quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha heb bloem gestrooid, lichtelijk paranoïde nu, wat als er mogen ineens nog veel meer mieren lopen aaaah
Met zwaailichten en sirene.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, gezellig! Moeten die helemaal met de boot komen?
ja, dus dat gaat hem niet meer worden vanaafquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, gezellig! Moeten die helemaal met de boot komen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |