/carequote:Op dinsdag 23 april 2019 09:51 schreef FANN het volgende:
[..]
nu krijg je een note voor Crewbashingen ik krijg een note dat ik jou heb opgestookt
Ja, dat kán toch ook niet! Daar kwam je nog mooi weg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
Ik spreek me niet uitquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb niks tegen de crew, maar laat me gewoon en overdrijf niet zo.
je weet het niet.......quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
/care
Misschien door het duif verhaal ook wel een note gekregen: 'user liegt' of zo.
Ik heb er niet veel en de laatste is niet recent, ben verder ook een vrij keurige man.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef D. het volgende:
[..]
Ik spreek me niet uit
Ben al 4 jaar note-vrij, en dat bevalt wel
Ja gekke mensen.. ik iets van 3 of 4 over 1 dingetje en dan als laatste oh sorry het ging om iemand anders...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:56 schreef FANN het volgende:
[..]
je weet het niet.......ik heb gisterenavond 5 km gewandeld....
was gelogen
Al geschoren?quote:
nou ja la maar waaien Chuf..........quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja gekke mensen.. ik iets van 3 of 4 over 1 dingetje en dan als laatste oh sorry het ging om iemand anders...
Avgquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
Wat is eigenlijk de reden dat we ze in kunnen zien nu?
Zodat je er eens goed over na gaat denken hoe je kan posten op een manier die iedereen bevalt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:59 schreef D. het volgende:
In het begin moest je er voor betalen en sommige users waren nog zo achterlijk om dat te doen ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...
Nouu ja... IK wist niet hoe.... misschien wist iedereen het wel maar jij dus ook niet blijkbaar,,
nu voel ik me iets minder dat ik dat niet wist
ow, graag gedaan danquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:02 schreef FANN het volgende:
[..]
we konden het wel zien.... maar niet iedereen wist hoe...
Nouu ja... IK wist niet hoe.... misschien wist iedereen het wel maar jij dus ook niet blijkbaar,,
nu voel ik me iets minder dat ik dat niet wist
ik was ook zo achterlijkquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
In het begin moest je er voor betalen en sommige users waren nog zo achterlijk om dat te doen ook.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:01 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zodat je er eens goed over na gaat denken hoe je kan posten op een manier die iedereen bevalt.
Ja toen had je opeens ook geen abo meer nodig.. alleen kreeg je wel extra adsquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:03 schreef D. het volgende:
[..]
maar dat ging een tijdje terug toch al in?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |