Ik was altijd al tof...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een tofheidsnote
En een paar andere, maar die zijn minder tof
Psies, ik ga me er in ieder geval niet anders door gedragen. Maar het kan erger: fora waar ze je account verwijderen bij tijdelijke inactiviteit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.
Als iemand zich nou echt misdraagt OK, maar dat heb ik nog nooit op Fok! gedaan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Psies, ik ga me er in ieder geval niet anders door gedragen. Maar het kan erger: fora waar ze je account verwijderen bij tijdelijke inactiviteit.Jammer dan voor je, had je maar niet op vakantie moeten gaan, of ziek moeten worden.
Is mij niet opgevallen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:44 schreef D. het volgende:
Kennelijk heb ik me 4 jaar geleden in 40+ misdragen
Er was toen zo’n blauwe die postdiarree had. Herkenbaar?quote:
Schiet de stress er al in?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:48 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik hoor de werklui weer, ff checken wat ze gaan doen.
nu krijg je een note voor Crewbashingquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:50 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Er was ooit een duif tegen het raam gevlogen hier en dat overleefde het beestje niet. Daar hebben we bij mijn ouders bitterballen van gemaakt. Ik postte dat als topic op FOK. foto erbij van de duif, dit dat.
Werd gesloten want 'verzonnen'.˛
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |