blijkbaar....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen dan krijg je ook geen notes.![]()
quote:
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.quote:
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net alsof dat een bijdrage zou kunnen leveren....
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.
oja, nu zie ik hetquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.
Wat vond je van het nummer dat ik vanmorgen poste?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |