Consider yoself BLESSEDquote:Op maandag 22 april 2019 23:48 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Zou goed kunnen. In mijn jeugd ging ik wel een tijdje één keer per maand naar de kerk, maar dat was om oud papier te halen voor school.
Ja en heeft Jezus ‘m toen niet twee keer vergeven daarvoor?quote:Op maandag 22 april 2019 23:49 schreef Ghostbuster het volgende: [..] Nee hij zou 3 x liegen dat hij Jezus kon, dus 3 x verraden
Homo Disco was het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:30 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vond de DJ's in de disco's altijd zo sloom vroeger. Van die raren.
Dan komst not farquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:29 schreef Marsani het volgende:
Zooo ik kan alleen maar Frans sprechen en ein beetje Englisch.
Ik las hummusquote:Op maandag 22 april 2019 23:50 schreef Scrutinizer het volgende: [..] Nou ja, Tilly is natuurlijk wel fan van Hummie vd Tonnekreek.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hummie van de Bonuskreek.
God wat slecht
Bestaat dat nog? Dipsaus?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:36 schreef Marsani het volgende:
Man man man, wat heb je nu aan die rare hoemoes. De eerste de beste carnavaldipsaus van calve smaakt nog beter.
Ja echt, en je moet er nog steeds een eetlepel water bij doen en roeren. En dan kan je de chemische dipmeuk een geleider laten zijn voor je chips.quote:
Van Duyvis, was er geen fan vanquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:38 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja echt, en je moet er nog steeds een eetlepel water bij doen en roeren. En dan kan je de chemische dipmeuk een geleider laten zijn voor je chips.
Daar komt geen Duyvis Gerard Cox aan te pasquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Bij die kikkererwtenpasta zit de saus er doorheen.
Nee allemaal ecologisch verantwoorde types.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:39 schreef TillyB het volgende:
[..]
Daar komt geen Duyvis Gerard Cox aan te pas
Hmmquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja en heeft Jezus ‘m toen niet twee keer vergeven daarvoor?
Wil je lachen? Fela Kuti noemde zijn huis Kalakuta Republic.quote:
Jullie zullen allemaal bekeerd worden!quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Er is een bonus Hoemoes offensief gaande.
kalkutta?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wil je lachen? Fela Kuti noemde zijn huis Kalakuta Republic.
Hihaho.
Dat is al sinds de invoering van de bonus volgens mij... Kunnen ze niet gewoon de prijs verlagenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:42 schreef sig000 het volgende:
Er is een bonus Hoemoes offensief gaande.
Ja dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:48 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie bij Omar niet binnen zou durven.
Ik denk dat-ie nog wel door dat gezwatel van Thier heenprikt.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:50 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat scheeltviel me mee dat ie niet gecharmeerd is van de FvD
Best apart dat we het hier ongeveer maandelijks over Gerard Cox hebbenquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:54 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat-ie nog wel door dat gezwatel van Thier heenprikt.
6 minuten whewwww samenvatting pls?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
https://www.dumpert.nl/me(...)cUEMDBwcyuWv7YlwpvaM
Zo ging het dus in het vondelpark.
Al bij eerste blik geloof ik die niet.quote:
Echt? Daar moeten we dan mee ophouden voordat sacha het ziet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Best apart dat we het hier ongeveer maandelijks over Gerard Cox hebben
Ja zo ongeveer, meestal mijn schuld welquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:57 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Echt? Daar moeten we dan mee ophouden voordat sacha het ziet.
Zou het helpen als we het af en toe over Seth Gaaikema hebben?quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ik was er dan steeds ff niet waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:56 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mijn Willy mag ook wel wat meer aandacht!quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het helpen als we het af en toe over Seth Gaaikema hebben?
Maakt mij niet uit, ik gooi er wat Teeuwen doorheen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou het helpen als we het af en toe over Seth Gaaikema hebben?
Ik weet ook niet hoe het kan, het gebeurt gewoonquote:Op dinsdag 23 april 2019 00:59 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik was er dan steeds ff niet waarschijnlijk.
Ja, die categorie mannen spreekt jou wel aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 00:58 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja zo ongeveer, meestal mijn schuld wel
quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, die categorie mannen spreekt jou wel aan.
....quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mijn Willy mag ook wel wat meer aandacht!
Aso`s aan het vechten,viel me mee dat die hond zo rustig bleef.quote:
Welterusten!quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben moe van het weekend, ik ga maar eens vroeg naar bed. Morgen is het alweer dinsdag.
[ afbeelding ]
Trusten
Thnx, in dat bericht klonk het juist of die hond helemaal leip was gewordenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:02 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Aso`s aan het vechten,viel me mee dat die hond zo rustig bleef.
Trustequote:Op dinsdag 23 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben moe van het weekend, ik ga maar eens vroeg naar bed. Morgen is het alweer dinsdag.
[ afbeelding ]
Trusten
quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[ afbeelding ]
Trusten
ja mijn is wat ganz grappigesquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben hier last van een Haagse Klatscher
over 4 uur weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
We hebben hier last van een Haagse Klatscher
In Oostenrijk hebben de mensen sowieso wat andere gebruiken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
zipfelklatscher is niet wat schlimmes
ja maar michael bully herbig is van münchenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:14 schreef sig000 het volgende:
[..]
In Oostenrijk hebben de mensen sowieso wat andere gebruiken.
Da's Bayern, een nicht woont daar, was er op mijn 17e voor 1 keer en dronken als een toeter na 4 liters in biergartenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:18 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar michael bully herbig is van münchen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's Bayern, een nicht woont daar, was er op mijn 17e voor 1 keer en dronken als een toeter na 4 liters in biergarten
Bij 8 hebben ze me in de taxi gezet en naar Hotel gefarhn lassenquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Da's Bayern, een nicht woont daar, was er op mijn 17e voor 1 keer en dronken als een toeter na 4 liters in biergarten
8 Liter? Hoe vroeg was die tent open?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij 8 hebben ze me in de taxi gezet en naar Hotel gefarhn lassen
quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Bij 8 hebben ze me in de taxi gezet en naar Hotel gefarhn lassen
3 rondjes extra en dikke rekening.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:30 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
heb je ook en fahren gelaten dann?
![]()
Keine ahnung ab 12quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:29 schreef sig000 het volgende:
[..]
8 Liter? Hoe vroeg was die tent open?
kijk deze videoquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:36 schreef chufi het volgende:
Om erhlich te zeijn was ik de tel kwijt , maar het was heel gemutlich
Geen geile mokkels.quote:
quote:
Ja dat begrijp ik...quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:44 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ze steken beetje de draak met dialecten.
Mogen ze je of kijken ze je met de nek aan?quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:49 schreef sig000 het volgende:
[..]
Blijf toch die buitenstaander die er nu maar aantal keer per jaar is.
Kom er al erg lang en heb prima verhouding met de mensen daar, blijf uiteraard een buitenlander.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Mogen ze je of kijken ze je met de nek aan?
Maaar je spreekt gewoon Duits met ze tochquote:Op dinsdag 23 april 2019 01:52 schreef sig000 het volgende:
[..]
Kom er al erg lang en heb prima verhouding met de mensen daar, blijf uiteraard een buitenlander.
NL verstaan ze daar echt niet meer.quote:Op dinsdag 23 april 2019 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Maaar je spreekt gewoon Duit met ze toch
quote:
Ja ? Ik ben er niet zo mee bezig.. Heb nog wel wat tonnetjes uitstaan.. maar hoe dat gaat ..quote:
Ik regel wel een dieptekasje maar de manier waarop je ongelofelijk een oor aan genaaid wordt met pensioen dat is nog niet echt duidelijk.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:02 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Ja ? Ik ben er niet zo mee bezig.. Heb nog wel wat tonnetjes uitstaan.. maar hoe dat gaat ..
Ik wacht tot ik er weer een frisse blik op kan werpen sig...quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:06 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ik regel wel een dieptekasje maar de manier waarop je ongelofelijk een oor aan genaaid wordt met pensioen dat is nog niet echt duidelijk.
Slecht zien is zwaar klote maar over dingen nadenken gaat beter danquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik wacht tot ik er weer een frisse blik op kan werpen sig...
Ja misschien wel... maar gaat gewoon nu niet goed met mn zicht en dat overstemd mn andere gedachten ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:11 schreef sig000 het volgende:
[..]
Slecht zien is zwaar klote maar over dingen nadenken gaat beter dan
Slecht zien heb ik wel wat ervaring mee, helemaal niks meer lijkt me wel erg lastig ja.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja misschien wel... maar gaat gewoon nu niet goed met mn zicht en dat overstemd mn andere gedachten ..
Het wordt kut als je met een bril niet beter meer kunt zien ...quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:21 schreef sig000 het volgende:
[..]
Slecht zien heb ik wel wat ervaring mee, helemaal niks meer lijkt me wel erg lastig ja.
THC helpt bij staar maar ben geen doctor.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:23 schreef chufi het volgende:
Maar goed .. door.. kan nog lezen en typen
Mijn bril is op het randje van wat nog kan voor rijbewijs en/of Taxi examen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 02:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Het wordt kut als je met een bril niet beter meer kunt zien ...
cdb heb ik welquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:25 schreef sig000 het volgende:
[..]
THC helpt bij staar maar ben geen doctor.
Dat zal wel redelijk scherp zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:28 schreef sig000 het volgende:
[..]
Mijn bril is op het randje van wat nog kan voor rijbewijs en/of Taxi examen.
Druk is ok, of laaat ik zeggen heb er nooit een woord over gehoordquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
De finesses weet ik niet maar THC zorgt ervoor dat druk in de oogbol minder wordt
Ik werd er ooit van verdacht 1 te zijnquote:Op dinsdag 23 april 2019 02:38 schreef sig000 het volgende:
[..]
Jaartje gedaan maar was niks voor mij.
Vind het een langgerekte zeikplaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:26 schreef chufi het volgende:
oudbollig zonder te lusteren of Mo het iets vindt
Ik vind het een prachtige plaatquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het een langgerekte zeikplaat.
Hij had dan ook zat geld om flink te snacken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:31 schreef FANN het volgende:
Helaas hij had hij obesitas, hij woog ruim 340 kg![]()
daarom ging ie snel dood....... hij is maar 38 jaar geworden.........
mew........quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had dan ook zat geld om flink te snacken.
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.quote:
Ja hoor, vraag maar raak.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... mag ik verder vragen of niet?![]()
gaat me ook niks aan hoor maar het viel me op
Zit er nog steeds vooruitgang in met fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.
ah... gaat het goed bij de fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
het is dan handiger dat je altijd thuis bent, dan kan ik ook niks verkeerd vragen....
okéquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit er nog steeds vooruitgang in met fysio?
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.
Mooi stoppen met fysio dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.
Iemand enig idee wat dat inhoudt?quote:20-03-2019 @ 22:10
User verplaatst naar groep Algemeen - Member
Heb er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.
ik heb géén idee...quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
Iemand enig idee wat dat inhoudt?
Ik heb deze week nog een afspraak maar dat kan wel eens de laatste zijn.quote:
Ik ben ook wel eens verplaatstquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
meh.... als je wat wil vertellen dan mag het hoor.... en anders maar niet...quote:
Ik dus ook nietquote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verplaatst![]()
Kreeg je toen je tagje?
oe... een positieve note?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet![]()
Maar ik heb ook een positieve note
Kan, maar het ik heb die note twee keer en ik heb maar één dagjequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
meh.... als je wat wil vertellen dan mag het hoor.... en anders maar niet...
ik had al mijn spijt van mijn vraag eigenlijk
Je hebt de tag goorlel niet per ongeluk daarvoor gehad?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan, maar het ik heb die note twee keer en ik heb maar één dagje
De positieve staat gewoon bij mijn andere note (ik heb er maar één, nou ja totaal vier, maar één negative, één positieve en twee rare).quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een positieve note?kan ik dat ook mijn note's of moet je daarvoor betalen?
vroeger moest je daarvoor betalen.... heb ik 1x gedaan geloof ik... alle maal onzin dingen![]()
zonde van mijn geld
Nee dat was GB!quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt de tag goorlel niet per ongeluk daarvoor gehad?
ah... maar 1 ster.... ja dan moet ik gaan dokken... la maar zitten dan...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De positieve staat gewoon bij mijn andere note (ik heb er maar één, nou ja totaal vier, maar één negative, één positieve en 2 rare).
Je hebt een abo, maar ik weet natuurlijk niet of 1 ster genoeg is
Ja dat dacht ik ook al...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat ging mis.
@:FANN, nee geen behoefte aan.
Ik zou ook niet betalen om mijn notes in te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar 1 ster.... ja dan moet ik gaan dokken... la maar zitten dan...
Daarom........quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook niet betalen om mijn notes in te kijken
hoe dan?quote:
quote:Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van Ī 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Ook dan heb ik er geen behoefte aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je een full of pimp abo hebt.
Dat is al heel lang niet meer het geval ivm met privacy wet ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je een full of pimp abo hebt.
Ik zie het ja! Dat is inderdaad nieuw, maar dat staat er ook bijquote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is al heel lang niet meer het geval ivm met privacy wet ofzo.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie het ja! Dat is inderdaad nieuw, maar dat staat er ook bij
Niet kijken, ik word er gewoon droevig van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook dan heb ik er geen behoefte aan.
Whut ??//quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
christus... doe een normaal...kan je toch niet maken.......
Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:16 schreef FANN het volgende:
[..]
christus... doe een normaal...kan je toch niet maken.......
Ja, ga het ff uitleggen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.
quote:
oh.... dan is het goedquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:18 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Dat is de link voor je -eigen- notes, alleen jij kan die zien.
Sorryquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jouw note's posten... niet die van mij........
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ga jouw note's posten... niet die van mij........
Ik dacht dat het bij mij erg was....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.![]()
nou het zijn achterlijke note's trouwens.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:21 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Te laat, we hebben nu allemaal jouw notes gezien.
Niemand heeft jouw notes gezien, iedereen die daarop klikt ziet zijn eigen notesquote:
Ze zijn een verrassing voor jou aan het voorbereiden....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die werklui nu al pauze?
Het is opeens verdacht stil...
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef cafca het volgende:
[..]
Ze zijn een verrassing voor jou aan het voorbereiden....
Net alsof dat een bijdrage zou kunnen leveren....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Notes.Zodat crew in kan schatten hoe te handelen.
Half 10quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
Hebben die werklui nu al pauze?
Het is opeens verdacht stil...
Ja dat scheeltquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Notes.Zodat crew in kan schatten hoe te handelen.
>ik ga geen ramen zemen nuquote:
Ja ik snap het nu Dees... ik wist dat niet...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niemand heeft jouw notes gezien, iedereen die daarop klikt ziet zijn eigen notes
Je moet je gewoon gedragen dan krijg je ook geen notes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ik snap het nu Dees... ik wist dat niet...
maar het valt me wel goed tegen... wat een BS en ook helemaal niet eerlijk, maar ik
zal er maar niet van wakker liggen denk ik
blijkbaar....quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:27 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Je moet je gewoon gedragen dan krijg je ook geen notes.![]()
quote:
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.quote:
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:24 schreef Amphorapotje het volgende:
[..]
Net alsof dat een bijdrage zou kunnen leveren....
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.
oja, nu zie ik hetquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Alleen die van FANN zijn gratis te aanschouwen voor iedereen.
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Compleet zinloos die notes. Mods bleken de context nogal eens fout op te vatten en daar gaat het de mist al in. Moet je je zinnen eerst op een gouden weegschaaltje gaan leggen voordat crew het snapt zeker. Flikker op zeg.
Wat vond je van het nummer dat ik vanmorgen poste?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:37 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dit, je 'vat' me, of niet, ik kan er verder zelf helemaal niks mee.
Ik had nog een editquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb een tofheidsnote
En een paar andere, maar die zijn minder tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |