okéquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit er nog steeds vooruitgang in met fysio?
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.
Mooi stoppen met fysio dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.
Iemand enig idee wat dat inhoudt?quote:20-03-2019 @ 22:10
User verplaatst naar groep Algemeen - Member
Heb er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.
ik heb géén idee...quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
Iemand enig idee wat dat inhoudt?
Ik heb deze week nog een afspraak maar dat kan wel eens de laatste zijn.quote:
Ik ben ook wel eens verplaatstquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
meh.... als je wat wil vertellen dan mag het hoor.... en anders maar niet...quote:
Ik dus ook nietquote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verplaatst![]()
Kreeg je toen je tagje?
oe... een positieve note?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet![]()
Maar ik heb ook een positieve note
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |