Vind het een langgerekte zeikplaat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 05:26 schreef chufi het volgende:
oudbollig zonder te lusteren of Mo het iets vindt
Ik vind het een prachtige plaatquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Vind het een langgerekte zeikplaat.
Hij had dan ook zat geld om flink te snacken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:31 schreef FANN het volgende:
Helaas hij had hij obesitas, hij woog ruim 340 kg![]()
daarom ging ie snel dood....... hij is maar 38 jaar geworden.........
mew........quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij had dan ook zat geld om flink te snacken.
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.quote:
Ja hoor, vraag maar raak.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... mag ik verder vragen of niet?![]()
gaat me ook niks aan hoor maar het viel me op
Zit er nog steeds vooruitgang in met fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.
ah... gaat het goed bij de fysio?quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik mag zo weer naar mijn werk, net weer fysio gehad.
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:50 schreef FANN het volgende:
[..]
het is dan handiger dat je altijd thuis bent, dan kan ik ook niks verkeerd vragen....
okéquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ik snap geen hol van je zin en ik ben niet altijd thuis, wel vrij.
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:48 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zit er nog steeds vooruitgang in met fysio?
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Altijd thuis is ook niks, soms moet je even eruit voor een boodschap.
Mooi stoppen met fysio dan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:55 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat zeker, ik heb daar vandaag een gesprek gehad in hoeverre ik beperkt ben in mijn bewegingen. Maar eigenlijk heb ik daar geen klachten over. Eigenlijk vind ik het wel mooi geweest met die fysio.
Iemand enig idee wat dat inhoudt?quote:20-03-2019 @ 22:10
User verplaatst naar groep Algemeen - Member
Heb er ook een hekel aan.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:57 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als ze hier zouden bezorgen kwam ik geen deur meer uit.
ik heb géén idee...quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
Iemand enig idee wat dat inhoudt?
Ik heb deze week nog een afspraak maar dat kan wel eens de laatste zijn.quote:
Ik ben ook wel eens verplaatstquote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
Ik zit zojuist naar mijn notes te kijken, ik was in de veronderstelling dat ik er maar één had, maar zie er hier ook twee van bijstaan.
[..]
meh.... als je wat wil vertellen dan mag het hoor.... en anders maar niet...quote:
Ik dus ook nietquote:
Mogguh.quote:Op dinsdag 23 april 2019 08:58 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!
[..]
Inderdaad jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens verplaatst![]()
Kreeg je toen je tagje?
oe... een positieve note?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dus ook niet![]()
Maar ik heb ook een positieve note
Kan, maar het ik heb die note twee keer en ik heb maar één dagjequote:
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
meh.... als je wat wil vertellen dan mag het hoor.... en anders maar niet...
ik had al mijn spijt van mijn vraag eigenlijk
Je hebt de tag goorlel niet per ongeluk daarvoor gehad?quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kan, maar het ik heb die note twee keer en ik heb maar één dagje
De positieve staat gewoon bij mijn andere note (ik heb er maar één, nou ja totaal vier, maar één negative, één positieve en twee rare).quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:05 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... een positieve note?kan ik dat ook mijn note's of moet je daarvoor betalen?
vroeger moest je daarvoor betalen.... heb ik 1x gedaan geloof ik... alle maal onzin dingen![]()
zonde van mijn geld
Nee dat was GB!quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Je hebt de tag goorlel niet per ongeluk daarvoor gehad?
ah... maar 1 ster.... ja dan moet ik gaan dokken... la maar zitten dan...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De positieve staat gewoon bij mijn andere note (ik heb er maar één, nou ja totaal vier, maar één negative, één positieve en 2 rare).
Je hebt een abo, maar ik weet natuurlijk niet of 1 ster genoeg is
Ja dat dacht ik ook al...quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, dat ging mis.
@:FANN, nee geen behoefte aan.
Ik zou ook niet betalen om mijn notes in te kijkenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ah... maar 1 ster.... ja dan moet ik gaan dokken... la maar zitten dan...
Daarom........quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou ook niet betalen om mijn notes in te kijken
hoe dan?quote:
quote:Je hebt 24 notes gekregen van onze moderators.
Op deze pagina kun je direct je usernotes bekijken.
We vragen hiervoor een bijdrage in de administratiekosten van ¤ 4,50. Deze zullen worden gebruikt om FOK! verder te verbeteren.
Als je je notes wilt inzien kun je hieronder direct via iDeal betalen. Je kunt je notes dan direct inzien.
Ook dan heb ik er geen behoefte aan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't be quick to jump to conclusions....................
it's a total eclipse of the heart. https://www.youtube.com/watch?v=lcOxhH8N3Bo
quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je een full of pimp abo hebt.
Dat is al heel lang niet meer het geval ivm met privacy wet ofzo.quote:Op dinsdag 23 april 2019 09:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alleen als je een full of pimp abo hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |