Ok Sas Wolkersquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef sacha het volgende:
[..]
ik wil weten wat ze doen, zelfs in huis, ik vind dat bijzonder
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hoezo? Jij hebt mieren in huis, wij niet. Wij maken wel gewoon schoon.
Hallo ze zaten in mn koelkastquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Jij bent zeker al op zoek naar allerlei gif om de mieren uit te roeien.Wie is er hier nou ziek.
Ik heb geen zin onderworpen te worden aan spaghettification.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wel: gewoon in het zwarte gat gooien.
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.quote:
Zo'n nichtje heb ik.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd sorry als ik per ongeluk op een beestje ga staan
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.
All inclusive.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zette m'n mieren ook in de koelkast als we op vakantie gingen. Dan voeren ze bijna niets meer uit en hebben ze geen eten nodig.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:40 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd sorry als ik per ongeluk op een beestje ga staan
Het kan ook gaan om een soort die het veel te warm vindt de laatste dagen. Dan is het niet raar dat ze bij Tilly hun heil zoeken.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dus die mieren bij Tilly waren gewoon op vakantie.
Oh, gezellig! Moeten die helemaal met de boot komen?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:42 schreef sacha het volgende:
[..]
voor mijzelf, Tante Til gaat zo de crisisdienst voor mij inschakelen
😳quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een heel klein kwastje.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:44 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar ze zijn wel moeilijk te beschilderen voor Pasen...
euh....als ik jou was zou ik voor het slapen gaan even je bed controleren....quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha heb bloem gestrooid, lichtelijk paranoïde nu, wat als er mogen ineens nog veel meer mieren lopen aaaah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |