Heb je een plaag?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:21 schreef TillyB het volgende:
@:Prisha heb bloem gestrooid, lichtelijk paranoïde nu, wat als er mogen ineens nog veel meer mieren lopen aaaah
Ik heb nog een halve haan...denk dat ik er ook maar een paar frites bij doe.quote:
@Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Is toch gezellig? Miertjes zijn hele nijvere beestjes.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:29 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Waarom huur je @:Lucky2Bastard niet in, @:TillyB?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?
Zal het in m’n achterhoofd houden, wie weet word ik ooit zó wanhopigquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:32 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, nou, kijk, dat is dan wel een beetje inclusief het hele huis, zeg maar...
Ik had vroeger mieren in een grote pot. Die gaf ik elke dag honing en af en toe een dode vlieg. Die kolonie heeft het jaren uitgehouden.quote:
Zieke mensen hierquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik had vroeger mieren in een grote pot. Die gaf ik elke dag honing en af en toe een dode vlieg. Die kolonie heeft het jaren uitgehouden.
Daar weet Prish niets van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 18:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
@:Prisha weet je toevallig ook hoe je Recces verjaagt?
ik wil weten wat ze doen, zelfs in huis, ik vind dat bijzonderquote:Op dinsdag 23 april 2019 18:31 schreef TillyB het volgende:
[..]
Je had de tijd van je leven gehad dan hier vanmiddag
Jij bent zeker al op zoek naar allerlei gif om de mieren uit te roeien.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |