je ging janken toen Frits de spin doodging?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.
Oooh neefies , jakkes.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb wel meer last van muggen... komt door het water denk ik... hoewel het tot nu toe wel
meevalt...
''éffe afkloppen''
Ja je snapt het.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:35 schreef FANN het volgende:
[..]
je ging janken toen Frits de spin doodging?
ik geloof dat ik je zin niet helemaal snap... maar dat kan ook aan mij liggen
ik heb er vannacht de lange uto topic van gisteren en betje gelezen daar is toch helemal niks losquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:28 schreef chufi het volgende:
frits de spin... was het een mannetje of een vrouwtje ?
quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:32 schreef Marsani het volgende:
[..]
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.
Ik moet patat halen van je collega.quote:
Nee het is een groot toneelstukquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb er vannacht de lange uto topic van gisteren en betje gelezen daar is toch helemal niks los
Geil.quote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet patat halen van je collega.
Met een frikandel XXL.quote:
Kan ze dat zelf nietquote:Op dinsdag 23 april 2019 17:53 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Ik moet patat halen van je collega.
Vrouwen,je weet toch.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |