oh... het bestaat écht ... ik dacht het zal wel anders heten bij julliequote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
ik kreg ganzenhuid wanneer mieren ameisen krabbelen ,niet leuk
ah.... da's klote.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.
Kippenvel is in het Duits Gänzenhautquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:18 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... het bestaat écht ... ik dacht het zal wel anders heten bij jullie, maar dit is wéér iets anders
https://nl.wikipedia.org/wiki/Keratosis_pilaris
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef Marsani het volgende:
[..]
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.
je dat dacht ik dus ook... maar er bestaat ook een huidziekte die zo heet blijkbaar....quote:
Mierentietjes worden ze ook wel genoemd, wat hierin wel weer toepasselijk is.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:22 schreef FANN het volgende:
[..]
je dat dacht ik dus ook... maar er bestaat ook een huidziekte die zo heet blijkbaar....
anyway's je gaat er niet dood aan zeg maar....
Hoi Saar,ken jij Commissaris van Inn?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:17 schreef sararaats het volgende:
[..]
De mijne ook.
Weer een druk weekend voor de boeg en op 4 mei ga ik 6 km wandelen in Blankenberge.
goeie vraag.... ik zat ook al te denken hoe krijg je 12 kg er weer vanaf.....quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?
Ja, nog wel. Maar kan ook chronisch worden. Dan kunnen ze het zwachtelen of afvoeren met drain. Maar tot nu toe niet nodig. Het is lastig want mijn broek past niet meer, dus zit hier nu op lange blouse en verder niks. Wel lekker koel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want naar Marsani, kan me voorstellen dat je daar flink last van hebt. Wordt het dan ook vanzelf weer minder zodra het afkoelt?
Het klotst wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef FANN het volgende:
[..]
goeie vraag.... ik zat ook al te denken hoe krijg je 12 kg er weer vanaf.....![]()
best veel......
dat klink best liefquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mierentietjes worden ze ook wel genoemd, wat hierin wel weer toepasselijk is.
Goosebumbs.quote:
Pfff heftig, is dat een gevolg van toen je ernstig ziek was?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:24 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja, nog wel. Maar kan ook chronisch worden. Dan kunnen ze het zwachtelen of afvoeren met drain. Maar tot nu toe niet nodig. Het is lastig want mijn broek past niet meer, dus zit hier nu op lange blouse en verder niks. Wel lekker koel.
Ja lymfeklieren in buik, bekken en bovenbenen weggehaald toen. Maar ach, ik leef nog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Pfff heftig, is dat een gevolg van toen je ernstig ziek was?
Snap ik, sterkte ermee!quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:28 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ja lymfeklieren in buik, bekken en bovenbenen weggehaald toen. Maar ach, ik leef nog.
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.quote:
Hier ook geen mieren maar wel van die grote zwarte spinnen. Maar die vind ik dan niet eng. Komt ook omdat ik als kind zo'n grote in mijn slaapkamer had. Frits heette hij. Janken toen hij dood ging.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.
ik heb wel meer last van muggen... komt door het water denk ik... hoewel het tot nu toe welquote:Op dinsdag 23 april 2019 16:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Net als jij heb ik er hier ook geen last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |