quote:
De eerdere lagen zand zaten er al op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]van ouderdom? die van mij blijft nog aardig op kleur na 18 jaar
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:02 schreef chufi het volgende:
Heeft het zand geregend? of as uit het oosten?
daar zou de mijne ook staanquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij staat in de garage.
Geen auto.quote:
owjjj ieeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Hele keuken vol met mieren fuck my liiiiifeeeee
GADVERDAMME!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Misschien kun je een eenpersoonsvluchtelingenkamp bouwen ipv een kasquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:23 schreef Prisha het volgende:
[..]
owjjj ieeeuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww![]()
ik haat mieren. Vlucht Tilly! Of kill ze en vlucht. DOE IETS!!!
bel de ongediertebestrijdingsdienstquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:17 schreef TillyB het volgende:
Bloem! Heb je bloem?? Ik had eerst een mierenplaag, ineens zaten ze hier in de gordijnen overal. Toen kwam mijn hulp (damn ik mis haar...alles zelf doen valt niet mee) dus met dat ze niet tegen bloem kunnen en dan verdwijnen. Ze had bloem gestrooid en inderdaad, ze waren zo weg. Geen idee waarheen. Maar wel weg!quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:26 schreef TillyB het volgende:
[..]
Misschien kun je een eenpersoonsvluchtelingenkamp bouwen ipv een kasZit ff pauze te houden want trek het niet meer maar in de wetenschap dat er vast nog een paar rond krioelen ahhhh
Huh echtquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:29 schreef Prisha het volgende:
[..]
Bloem! Heb je bloem?? Ik had eerst een mierenplaag, ineens zaten ze hier in de gordijnen overal. Toen kwam mijn hulp (damn ik mis haar...alles zelf doen valt niet mee) dus met dat ze niet tegen bloem kunnen en dan verdwijnen. Ze had bloem gestrooid en inderdaad, ze waren zo weg. Geen idee waarheen. Maar wel weg!
Ik zou op zoek gaan naar de bron, daar de fik in steken, lokdozen neerzetten en checken of alle etenswaren goed zijn afgesloten.quote:
"Goedemiddag, met de ongediertebestrijdingsdienst".quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Daarom moet je ze bellen , dan hoor je waat ze zeggen
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh echtja dat heb ik wel in huis. Maar weet je zeker dat het bloem was? Klinkt als iets waar ze juist naar op zoek zijn
Paasvuurquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zou op zoek gaan naar de bron, daar de fik in steken, lokdozen neerzetten en checken of alle etenswaren goed zijn afgesloten.
quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh echtja dat heb ik wel in huis. Maar weet je zeker dat het bloem was? Klinkt als iets waar ze juist naar op zoek zijn
quote:De werksters van de mierenkolonie zijn altijd op zoek naar voedsel. Een goede truc is om meel, witte bloem of bakpoeder met honing te mengen. De werksters komen op de zoetigheid van de honing af. Ze nemen het voedsel dan mee naar het mierennest. Daar eten alle mieren van het mengsel. Vervolgens overleven ze het niet omdat mieren niet tegen gist kunnen. Mieren zetten namelijk uit van gist.
Kee ik ga het proberen. Hand pillen in m’n mik en daar gaan we weerquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.
Ze strooide het onderaan de gordijnen. En ze warene cht zo weg.
Ik heb het nooit geweten, maar echt wel een hele handige oplossing.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:31 schreef Prisha het volgende:
[..]
yep 100% zeker. Ik heb hier nu ALTIJD een zak liggen, just incase. Ik kan goed tegen insecten, maar mieren.......echt nachtmerrie ik kan er niet tegen.
Ze strooide het onderaan de gordijnen. En ze warene cht zo weg.
ah kijk eens, zo zit dat dus. Zij mengde het niet eens, strooide het gewoon uit, dat werkte al.quote:
iiiiiiiquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gegiste mieren.Zou dat lekker zijn?
Als je ze eerst door de bloem rolt wel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
Gegiste mieren.Zou dat lekker zijn?
Iets met een stok in een mierennest,en dan lopen ze zo hun mond in.quote:
En dan serveren met honing.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Als je ze eerst door de bloem rolt wel.
ja vast welquote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja kan bedreigend overkomen
* Ghostbuster ziet je morgen FAN
ik ben ook niet dol op ze, maar ja het zijn wel nuttige beestjes ... dat dan weer wel ...quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:08 schreef Marsani het volgende:
Ik haat alle insecten. Vooral van die futuristische exemplaren die jou ineens als landingsbaan zien.
Brrrr.
kippenvel bedoel je?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef mario390 het volgende:
ik kreg ganzenhuid wanneer mieren ameisen krabbelen ,niet leuk
Ben ook niet nuttig vandaag. Binnen een week 12 kilo aangekomen en erge last van.quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:10 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben ook niet dol op ze, maar ja het zijn wel nuttige beestjes ... dat dan weer wel ...
nuttiger dan ik denk ik .... in ieder geval vandaag.... ik heb weer liggen pitten
12 kilo in één week?quote:Op dinsdag 23 april 2019 16:13 schreef Marsani het volgende:
[..]
Ben ook niet nuttig vandaag. Binnen een week 12 kilo aangekomen en erge last van.
Vocht, lymfoedeem. Krijg ik bij inspanning bij warm weer. 1 kilo komt door het paaseten ben ik bang.quote:
De mijne ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij staat in de garage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |