ja, ik tuinier op zandgrond (dųh) en het is hier eng droogquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.
en daar woon ik tusseninquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
Of met andere woorden:
Wad modder, strand zand
Is dat eilandisch voor jaloers?quote:
Daar in de Pijp?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was in mijn droom vannacht weer in mijn oude huis in de stad, daar ben ik vaak
sassischquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat eilandisch voor jaloers?
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van hadquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:49 schreef sararaats het volgende:
minder hoofdpijn sinds mijn piercing weg is.
Alles goed met jullie?
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van had
OK , aan een kant zat ie?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ookquote:
Nu al, ik dacht dat ie morgen pas kwam.quote:
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.quote:
Lekker rustig ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ook![]()
Hoop voor je dat de hoofdpijn helemaal verdwijnt
En zo aan het bier ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.
13 mei mri ivm mijn ogen.
Ja, dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogen
Ja kan bedreigend overkomenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
Verdeel ze wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk maar niet naar mijn notes, ik krijg ze al als ik enter druk geloof ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |