SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het liefst ging ik weer terug naar bed.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
lekker viesssssssssquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Straks die grieptegels op het pleuris pad leggen. Zal wel een feestje worden met die wind. Zand in je ogen, je hele harses onder de bagger en al je knieën die niet mee willen werken.
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
maarquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het liefst ging ik weer terug naar bed.
Lawaai....en er kan van alles gebeuren, je weet het niet.quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:33 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zijn ze nog stil, of zit je inmiddels weer in het lawaai?
Beetje de stoere bink aan het spelenquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:30 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Kun je gelijk kennis maken met mn pappa en mammaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Hoezo dat? Het is noodzakelijk kwaad. Kan die tuin echt niet meer zien, maar weinig keus. En over een paar dagen gaat het regenen, dus het moet nu wel.quote:
ik zit graag met mijn handen in de modderquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:34 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Jij mag wel in het zand komen spelen. Ik heb schepjes.
Over een paar dagen is zand modder..quote:Op dinsdag 23 april 2019 10:37 schreef sacha het volgende:
[..]
ik zit graag met mijn handen in de modder![]()
zo, dat moest ik 10 keer herformuleren
ik zeg maar gewoon jaquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Wad kan dat waar de strand dan anders zand
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.quote:
ja, ik tuinier op zandgrond (dųh) en het is hier eng droogquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:43 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ook zo'n woestijn? Het is hier gort en gortdroog. Grote rododendron die vorig jaar al op z'n sodemieter heeft gehad met die hitte, geeft nu de geest. En alle coniferen beginnen bruin te worden.
en daar woon ik tusseninquote:Op dinsdag 23 april 2019 10:44 schreef chufi het volgende:
Of met andere woorden:
Wad modder, strand zand
Is dat eilandisch voor jaloers?quote:
Daar in de Pijp?quote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef sacha het volgende:
[..]
ik was in mijn droom vannacht weer in mijn oude huis in de stad, daar ben ik vaak
sassischquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:06 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Is dat eilandisch voor jaloers?
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van hadquote:Op dinsdag 23 april 2019 11:49 schreef sararaats het volgende:
minder hoofdpijn sinds mijn piercing weg is.
Alles goed met jullie?
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hoor , weekend weer overleefd.. Waar zat ie dat je er zo'n last van had
OK , aan een kant zat ie?quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:14 schreef sararaats het volgende:
[..]
Wenkbrauw. Iets met magnetisch veld ofzo?
Linksquote:
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ookquote:
Nu al, ik dacht dat ie morgen pas kwam.quote:
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.quote:
Lekker rustig ook.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Misschien dat het symmetrisch had gemoeten en ook 1 rechts, maar zonder kan het natuurlijk ook![]()
Hoop voor je dat de hoofdpijn helemaal verdwijnt
En zo aan het bier ..quote:Op dinsdag 23 april 2019 12:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Drie keer een half uurtje pauze is niet vreemd in de bouw hoor.
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogenquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:47 schreef sararaats het volgende:
[..]
Ik hoop het ook. 5 jaar hoofdpijn is veel.
13 mei mri ivm mijn ogen.
Ja, dat hoop ik ook voor jouquote:Op dinsdag 23 april 2019 12:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan hoop ik ook meer te weten over mn ogen
Ja kan bedreigend overkomenquote:Op dinsdag 23 april 2019 09:54 schreef FANN het volgende:
Ik heb een note en daar staat ''insinuatie'' ....
ik zei ''tot morgen'' tegen iemand....
Verdeel ze wat.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:40 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik kijk maar niet naar mijn notes, ik krijg ze al als ik enter druk geloof ik
quote:
De eerdere lagen zand zaten er al op.quote:Op dinsdag 23 april 2019 13:45 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]van ouderdom? die van mij blijft nog aardig op kleur na 18 jaar
Dat komt nog.quote:Op dinsdag 23 april 2019 14:02 schreef chufi het volgende:
Heeft het zand geregend? of as uit het oosten?
daar zou de mijne ook staanquote:Op dinsdag 23 april 2019 15:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die van mij staat in de garage.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |